Nieuwe Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo die wil i wel hebben 10 usb in gangen :D videokaart is ook top top alles is top

mwaaah, ik zou toch echt voor een zelfbouw gaan. Dat kan best wel wat sneller. Anders denk ik toch dat ik voor een deneb 2 en die naar de 4ghz til met 2 4830 in cf. Dat kan voor dezelfde prijs en is denk ik net iets sneller.

Dat kost €1000,00 heb jij dat zomaar op zak?
Ik dacht dat een computer voor normaal gebruik (internet,game,fotobewerking)zo'n
€500,00 - €600,00 kost. Wat ga je met zo'n superding doen.

geef mij maar die kast. de rest hoef ik niet

Met de processor ook wel. Voor de rest is hij niet zo heel erg bijzonder. De videokaart is ook niet zo geweldig.

Dat kost €1000,00 heb jij dat zomaar op zak?
Ik dacht dat een computer voor normaal gebruik (internet,game,fotobewerking)zo'n
€500,00 - €600,00 kost. Wat ga je met zo'n superding doen.

Uhhh gamen. En dit ding is niet eens super. Ik denk dat als je crysis op high wil spelen dat dit ding het niet eens redt. Daarvoor heb je toch echt een betere gpu nodig. Iets in de richtig van 4870(X2)

inderdaad. Op helpmij komen vooral veel mensen met relatief lage budgetten (uitzonderingen daar gelaten), maar op sites als tweakers.net loopt de gemiddelde game-pc toch richting de 1500 euro. (incl scherm dan wel).

1000 euro is voor een game-pc nog aan de lage kant.

Deze pc, die stefan toch niet gaat kopen, heeft wel een nette prijs, maar is niet geschikt als game-pc. De videokaart is gewoon te slecht. Het is wel een perfect videobewerkingspc. Daar is ie wel perfect voor.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/4019
Ik kom iets goedkoper uit.

Ik zie van dit topic niet de meerwaarde behalve dat het reclame is voor computerland / Acer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan