Nieuwe computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter mboka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mboka

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Ik heb onlangs FIFA 10 gekocht, maar kan het niet spelen op m'n huidige computer. Daarom zoek ik nu een nieuwe computer voor een redelijke prijs. Zou ik met deze computer zonder problemen FIFA 10 en/of andere spelen vlot kunnen draaien?

PACKARD BELL iStart D3570 computer

Specificaties: Intel Pentium Dual Core E2180 processor. Werkgeheugen van 2048 Mb en harde schijf van 250 Gb. Ingebouwde DVD-rewriter +/-RW dual layer en multi-kaartlezer 8-in-1. Grafische weergave via nVidia GeForce 7050 met max. 895 Mb geheugen. 7.1 audio op het moederbord. Aansluitingen: 6x USB 2.0, 1x stereo Line in, 1x stereo Line out en 10/100 Ethernet. Met Windows vista Home Basic

alvast bedankt!

Als je in Google intypt:

Systeemeisen FIFA 10

wat krijg je dan zoal te zien?

Als je in Google intypt:

Systeemeisen FIFA 10

wat krijg je dan zoal te zien?
FIFA 10 System Requirements (Minimum): These are minimum system requirements for the game;
• CPU: 2.4 GHz single-core
• RAM: 512 MiByte (XP) or 1 GiByte (Vista)
• Graphics card: Geforce 6600 or better, Ati Radeon 9800 Pro or better, Support for Shader Model 2.0 or better, DirectX 9.0c
• VRAM: 128 MiByte
• Sound: DirectX 9.0c compatible sound device
• Input: Keyboard or Dual Analog Gamepad
• HDD: 4.4 GB or more, free disc space
• Internet: Broadband Internet connection required for Installation and online gaming

FIFA 10 System Requirements Recommended: The recommended system requirements for FIFA 10 are;
• CPU: 3.2 GHz single-core or 2.4 GHz dual-core
• RAM: 1 GiByte (XP) or 2 GiByte (Vista)
• Graphics card: Geforce 7800 or better, Ati Radeon X1800 or better, Support for Shader Model 2.0 or better, DirectX 9.0c
• VRAM: 256 MiByte
• Sound: DirectX 9.0c compatible sound device
• Input: Keyboard or Dual Analog Gamepad
• HDD: 4.4 GB or more, free disc space
• Internet: Broadband Internet connection required for Installation and online gaming

Zet daar de computer tegenover en je hebt het antwoord.

Maar de grafische kaart is beter dan de minimum vereisten, maar slechter dan de aanbevolen vereisten. Wil dat dan zeggen dat mijn beeld nog niet optimaal zal zijn?

Helemaal correct! Nog even los van je processor die het niet gaat trekken.
Houd in het achterhoofd dat je met games de aanbevolen systeemeisen in je pc moet hebben, anders zal je in principe altijd wat teleurgesteld zijn.

Laatst bewerkt:
processor zou het nog wel trekken. De videokaart is een veel groter probleem.

mboko: Je bent bezig met het kopen van een 2e hands pc? Wat is je budget?

Aanbevolen : CPU: 3.2 GHz single-core or 2.4 GHz dual-core
Aanwezig : CPU dual core 2.0 Ghz.

Ik verschil dus een beetje van mening v.w.b. de 'prettige' speelbaarheid van het geheel, zéker in combinatie met de videokaart, anders gezegd: 1x min (processor) en dubbel min (videokaart) geeft een vette min.

Laatst bewerkt:
Aanbevolen : CPU: 3.2 GHz single-core or 2.4 GHz dual-core
Aanwezig : CPU dual core 2.0 Ghz.

Ik verschil dus een beetje van mening v.w.b. de 'prettige' speelbaarheid van het geheel, zéker in combinatie met de videokaart, anders gezegd: 1x min (processor) en dubbel min (videokaart) geeft een vette min.

Ja, maar was het een net te zwakke processor met een goede videokaart, dan had dat nog best wel speelbaar geweest. Videokaart is belangrijker dan processor. Ideaal is natuurlijk anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan