Nieuwe Computer....

Status
Niet open voor verdere reacties.

ittimous

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
( verwijder maan ik plaats hem bij systemen )

Laatst bewerkt:
hallo allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe computer te kopen een beetje een game pctje. echt niet zo super extreem maar wel dat ik er goed mee kan gamen zoals MW2 zonder lagg

Ik heb maximaal 800 euro te besteden.

Ik wil vragen omdat ik niet echt zelf weet en te vinden wat ik allemaal kan komen.

Graag heb ik losse onderdelen.
( Ik heb alleen een kast nodig met alles erin dus geen beeldschermen enz. )

Dus een losse moederboord een goede videokaart die MW2 en dat zoort zware games aan kan.

Kunnen jullie misschien wat leuke dingen samenstellen en hier posten dan ga ik er naar kijken en misschien heb ik dan volgende maand me nieuwe PC!

Thx,

Dit heb ik zelf nu al gevonden:

Moederboord: http://www.alternate.nl/html/produc...DWARE&l1=Moederborden&l2=Intel&l3=Socket+1156

Videokaart: http://www.alternate.nl/html/produc...+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD5000

Bij elkaar is dat nu: iets van 520 euro.

Volgens mij heb ik alleen nog een harddisk en een geluidskaart nodig toch?

Wat moet eigenlijk allemaal in een computer kast?

Moederboord
Videokaart
Geluidskaart
Harddisk
Dvd/Cd rom schijf
Wat nog meer?? Nou, Geheugen, Voeding, Handig ook een multi card reader.

Misschien kan ik nog wel wat met me ouders regelen dat ze meebetalen maar dat regel ik pas als hij compleet is en rond de 800 euro. en misschien meer maar doe eerst maar zoiets.

En als je toch overweegt een complete computer te kopen: Ga naar medionshop.nl -> Computers -> De linkse

Laatst bewerkt:
Dat is hem juist.. er zitten wat dingen in die ik niet wil zoals die videokaart.. Ik wil 1 van de nieuwere van de 5000 series bijvoorbeeld..

Dus:)

Dit is wat ik heb gevonden en mij wel bevalt!

Alleen hij zegt dat ik 4 of meer GB ram geheugen heb en alleen 64bit kan ondersteunen

Kan hij dan echt geen 32 bit aan??
( hij zegt ook dat ik dingen heb gekozen met een hoge speed en dan de kast best warm kan zijn en ze me een extra koeler willen aanraden en dat zou ik graag zelf ook willen. )
De vraag is dus welke raden jullie mij en en past ook?

samenstelling.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan