nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

daano1994

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
hallo allemaal
ik moet binnekort een nieuwe computer kopen heb al gekeken naar kant en klare pc maar ik wil he ook kunnen vergelijken met samengestelde pc (liefst bij alternate)
budget 1000,-
windows7 en monitor zitten in dat budget
moet er fifa 11 en cod mw2 mee kunnen spelen en moet paar jaar weer vorruit kunnen zonder upgraden
alvast bedank voor juliie hulp

wow

wow ga je een computer van 1000 euro kopen om er spelletjes op te doen!
Ik zeg dat hoeft niet!

@Pepernoot,

Ik heb ook een computer gekocht die zelfs nog meer dan 1000 euro is, ook om spelletjes te doen.:rolleyes: Met andere woorden, wat voegt jou reactie toe aan deze topic, waar de topic starter iets mee kan?

ik geef een tip om geld uit te besparen!
dat voegt dus wel wat toe!

Iemand zet hier niet een vraag neer, om maar te lezen dat men ook geld kan besparen.:rolleyes:

oke prima

prima op zo'n beetje elke computer die je nu koopt kan je die spelletjes spelen!

Pik de eerste PC die je in de winkel eruit en hij kan MW2 waarschijnlijk niet spelen vanwege een te slechte videokaart... Met een PC van 1000 euro investeer je ook in later, vergeet dat niet.

prima op zo'n beetje elke computer die je nu koopt kan je die spelletjes spelen!

nee dat kan je niet...
altans niet de zware spellen

1000 euro is een prima budget voor een game computer
de kwaliteit van deze computer zal dan langdurig zijn

Laatst bewerkt:
ik zou gaan voor een phenom2x6 met een 5850 1gb(@sapphire), 2 tb hdd, 8gb ddr3, 64bit w7, dit mobo en vooral: een paar casefans en een goede voeding: alleen heb ik daar geen verstand van :P

i7 930 is trager dan een phenom ii x6

de i7 950 is gelijkwaardig aan een phenom ii x6

euh jah kijk?

trouwens kijk is naar die benchmark van BFBC2 die laat zien dat de Phenom ii x 6 tog duidelijk sterker is dan de I7 930!
klik

let ook op wat ze hier schrijven
But in games, Core i7 930 is still better, Its larger L3 shared cache play important role here;But we can see that game will be favor multi-core technology in future,So the potential of Phenom II X6 very big.
spellen die straks multicore technology gebruiken net zoals BFBC2 zullen veel sneller werken op een phenom ii x6

Laatst bewerkt:
Dat klopt, maar hij wil MW2 spelen en daar scoort de 930 beter in...

lol okey dus je gaat er niet vanuit dat de persoon meschien ook nog in de toekomst nieuwe spellen gaat spelen...:rolleyes:

Jawel hoor, alleen ik denk niet dat heel veel games het komende jaar daar rekening mee gaat houden. En wat ik al zei, de 930 is upgradebaar en de X6 niet.

nou ik denk dat je het verkeerd hebt en dat multicore technology een hele grote roll gaat spelen in de aankomende spellen

verder verranderd AMD niet snel van Socket en zullen er vast nog wel nieuwe cpu's gemaakt worden die sneller zijn op het AM3 socket

Dat het een grote rol gaat spelen heb ik geen enkele twijfel over, maar het komende jaar denk ik van niet.

@panaroid/firest0rm: ff niet zo *********** (vul maar iets in) AMD (dus ook ati) heeft een betere prijs/kwaliteit verhouding dan intel (videokaarten: nvidea)

Dat is bij Processoren misschien waar, maar met videokaarten moet ik je ongelijk geven. Je kan bijv. beter een GTX460 kopen ipv. een HD5830... en de GTX460 is goedkoper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan