Nieuwe computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toubacos

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
Hallo,

Ik heb een tijdje terug mijn oudere computer verkocht omdat ik een upgrade wou.
Hij was al behoorlijk oud maargoed, terug naar her onderwerp :P
Het in elkaar zetten van een computer vind ik totaal niet lastig, alleen het samenstellen van een goede en snelle computer is lastig.
Ik ben op zoek naar een goede build waarmee ik de meeste games (World of Warcraft, BF3, CoD etc.) op hoge qualiteit kan spelen.

Mijn budget voor een nieuwe computer zit tussen de 500 - 800 euro (Beeldscherm, toetsenbord en muis zijn niet nodig).
Als iemand voor mij een build zou willen maken op www.azerty.nl dan zou ik heel erg blij zijn!

~Toubacos.

:confused: Je weet zelf dat is onmogelijk over smaken en wensen te discuteren en is zeer moeilijk voor iemand anders een PC game te bouwen zonder dat je later rare opmerkingen kan krijgen enz... daardoor wil ik je graag een ander link laten zien dat je misschien zelf ook leuk zal vinden ??:)

KLIK -->>http://gamepc.nl/game-pc-budget <<--mogelijkheden voor aanpassing hier zijn ook ! :D

Laatst bewerkt:
Ik zie in de build van post #2 geen OS, TS heeft er in startpost niet over gesproken, dus die zou er nog bij 'moeten' ..

EDIT: Bij de (k&k) systemen in post #3 zijn de OS's ook niet bij-inbegrepen..

Laatst bewerkt:
Ik heb even rondgekeken op het forum naar andere posts waar mensen ook een gaming PC build vroegen.
Na eventjes zoeken heb ik een winkelmandje bij azerty gevonden en die een beetje naar eigen instinct aangepast :P
Het valt binnen mijn budget en ik denk dat hij wel goed is. Alleen de meeste van jullie zijn de experts :)

Hier is de link naar het mandje: *CLICK ME*

Ik zou eerder voor Intel gaan, Amd's slurpen veel energie. Het lijstje wat ik eerder had gegeven is wel stukken beter dan deze samenstelling maar die van mij is wel wat duurder.

Laatst bewerkt:
Ik zou eerder voor Intel gaan, Amd's slurpen veel energie. Het lijstje wat ik eerder had gegeven is wel stukken beter dan deze samenstelling maar die van mij is wel wat duurder.

Inderdaad, vond de prijs inderdaad best wel wat verschillen :x dat is bijna zo goed als mijn volledige limiet :P
Ik heb nog geen beslissing genomen en ben andere gaming friends ook aan het vragen wat zijn zouden doen voor builds.

En ik sta natuurlijk nog steeds open voor aanpassingen/andere builds! Hartstikke bedankt voor de hulp! :)

Moet de pc niet in elkaar gezet worden en worden voorzien van Windows?
Als je hem zelf in elkaar gaat zetten, kan je beter een pc bij tweakers samenstellen. Ben je meestal goedkoper uit.

Als je kijkt naar dit filmpje. Dan zou je met deze samenstelling BF3 op Ultra kunnen spelen (Zonder lag). De pc is met een officiële Windows 8 en een HD (750GB) met hybride technologie, waardoor de laad tijden veel korter zijn tijdens het spelen.
Ook mist de modulaire voeding (600 Wat) niet. Zodat er niet allemaal onnodige kabels kris kras door je kast hebt lopen. Ook mist de extra koeler niet voor de input en output (Ventilatie).

Eventueel als je later een Third party processor koeler aanschaft, zou je nog een kleine overclock kunnen doen.
Als je kosten wilt besparen kan je voor de 7950 GPU gaan. Dan is alles op High speelbaar wat je wou. Dan kom je op 750 euro uit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan