nieuwe cooler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramzzz

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
ik heb net een nieuwe cooler gekocht van 50 euro maar ik krijg me boxed cooler er niet af weet iemand hoe dit moet
het is van me amd processer er zitten wel 2 zwarte flappen aan de zijkant maar er is echt geen beweging in te krijgen..
ik wil heel graag me nieuwe cooler aansluiten maarja lukt me niet om de ouwe eraf te krijgen iemand een idee ?

je moet heel simpel nadenken bij zoiets kijk goed of er ergens pinnetjes zitten die je bijv naar achter moet drukken. Meestal is het een stuk eenvoudiger als je denk allemaal van die rare mechanismes maarjah gewoon beetje proberen zou ik zegge:D

ja daar heb ik niet echt wat aan sorry er zitten 2 zwarte dingen waar ik geen beweging in krijg en verder krijg'k gwoon in heel dat ding geen beweging en ben bang da'k em afbreek ofzo...

et is al gelukt et zat heel vaag vast met een schuif mechanisme ik heb nu me zalman cooler erin hij's gelijk de helft cooler en me pc draait gelijk stabieler

Geplaatst door Bramzzz
et is al gelukt et zat heel vaag vast met een schuif mechanisme ik heb nu me zalman cooler erin hij's gelijk de helft cooler en me pc draait gelijk stabieler

niet vergeten: opgelost........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan