Nieuwe Cpu installed

Status
Niet open voor verdere reacties.

iiMystogan

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2013
Berichten
24
Ik heb een nieuwe i7 4790k ge-installeerd en ik heb een menu gekregen met typ f1 om de setup uit te voeren etc.
Hierbij deed mijn keyboard het niet en heb ik mij PC opnieuw opgestart (wat achteraf niet zo handig was).
De computer start wel gewoon normaal op en heb ook al een paar benchmarks gedaan voor me cpu, hij ziet de cpu wel en verder is der niets aan de hand.

Ik heb de setup dus ook niet gecomplete omdat hij na het opstarted gewoon naar windows ging, is dit erg?
 
Geen touw aan vast te knopen......

Welk merk en type moederbord is het en de bios ondersteund die CPU serie, vermoedelijk een Haswell.
 
MSI H87-G43 GAMING - Moederbord - ATX - LGA1150 Socket, de moederbord support de cpu ook, Haswell indd. Ik heb verder ook geen problemen maar ik vroeg me af of dit erg is of nog iets kan veroorzaken.
 
Vermoedelijk wilde de bios de nieuwe CPU initialiseren en werkte er nog niets verder.

Indien je nu wel weer gewoon in de bios kunt komen met een USB tokkelbord is het goed, zo niet dat eerst de resetten met de clr_cmos jumper en dan de bios weer instellen, neem aan dat de USB poorten default op enabled staan in de bios.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan