Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nickka zei:ik heb geen beeld, dus ik kan niks doen, kan ik de bios batterij eruit halen voor een paar minuten?
Modag zei:hOI,
Misschien stom van me maar waarom probeer je het niet eerst nog met de oude ?
Als die wel werk kan je in ieder geval naar de gegevens kijken van je moederbord etc.
Modag
Nickka zei:dat kan toch niet? als je de nieuwe erop heb gezet kan je hem er volgens mij niet meer afhalen, want er zit een soort gel tussen en dat kan je maar 1 gebruiken dacht ik.
Modag zei:Hoi,
Waarom niet je hebt toch neem ik aan bij de nieuwe koelpasta bijgekregen cq gekocht.
Daar zou je wat van kunnen gebruiken hoeft niet veel te zijn.
Modag
Misschien nog stommer idee maar weet je zeker dat de nieuwe proccesor geschikt is voor je moederbord Qua snelheid etc.
Modag
Hoi,Nickka zei:ik heb mijn computer mee genomen naar de winkel (alternate ridderkerk) en daar zeiden ze dat dat wel ging werken.
Dan zal je moeten proberen wat Lange Pier voorstelt.
Modag
Lange Pier zei:In dit soort gevallen kun je beste eerst alles uit de kast demonteren, op een plank het mobo leggen en met alleen de cpu, videokaart, geheugen en voeding opstarten doormiddel van de powerswitch pinnen even kort te sluiten, met het speakertje er ook nog aan, heb je misschien een biosbeepcode.
Lijkt mij ook wel handig om je manual van het moederbord erbij te pakken of even te downloaden.
Lange Pier zei:Als het niet te veel moeite is, het tenslotte jouw computer, kun je nu dan de specs hier neerpennen?, kunnen we eens kijken of de boel wel compatible is.
Of haal die nieuwe eruit en probeer het even met je oude, die thermische pad gaat er toch aan.
Lange Pier zei:En het moederbord is een ECS P4S5A DX?
Heb je die oude al geprobeerd? denk overigens dat die oude sneller werkt dan die Celeron, die heeft maar 256 kb second cache, maar goed.
En met jumper 4 kun je de bios resetten, dat is wel nodig, de ene draait op een fsb van 100mHz, en die Celeron op 133 mHz.
Dat stelt de bios auto in, ook de multiplier.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.