nieuwe desk top

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
493
Ik ben op zoek naar een nieuwe desk top bij voorkeur met 6Gb werkgeheugen en een harde schijf van 1Tb. Heeft iemand een suggestie? HP? ACER? Dank!
 
Hoi,

Heb je vraag even naar aankoop nieuw systeem/upgraden geplaatst hoort daar even beter thuis.


En misschien handig om je budget te melden en/of er nog randapparatuur bij moet zoals monitor toetsenbord etc.
 
Monitor heb ik nog van mijn vorige HP Pavilion (HPvs19e) en hoop ik te blijven gebruiken, toetsenbord is versleten en graag dus wel mét toetsenbord (azerty) budget tussen €500 en €800.
 
Hoi,

ik weet het ben lastig wat wil je doen met de pc en sta je open voor een zelfbouw pc?
 
Aan zelfbouw begin ik niet om alle rampen te vermijden. Ik gebruik hem vooral voor multimedia, niet voor spelletjes en verder voor opslag van alle mogelijke data, van foto's tot mails en muziek en documenten. Iemand raadt me de HP ENVY 700-227eb aan. Wat denk je?
 
Hoi,

ik denk dat hij voor jouw doeleind prima zal voldoen lekker vlotte processor genoeg geheugen denk dat je daar dan een goede koop aan hebt
 
Dat is al een eind op de goede weg. Nog deze: HP Pavilion 500-336nb (12/2Tb) met Windows 8.1 en Azerty, in België te koop voor € 653 ! (met toetsenbord maar zonder monitor)
 
Hoi,

ik zou al de beurs het aan kan de eerste nemen processor is toch wel wat minder
 
Nog snel dit: wat denk je van de ACER XC-605. ook met 6Gb/1Tb en Windows 8.1 maar veel lager geprijsd: € 499...
 
Hoi,

Qua merk niet sterk en qua hardware ook weer minder en dan wel van de tweede. Nee acer is niet 1 van de beste merken.
 
Deze voldoet prima aan jouw doeleinden.
 
"deze" is een directe link naar een website, in dit geval naar een systeem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan