Nieuwe Desktop € 600-720

Status
Niet open voor verdere reacties.

makkertje

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede Desktop waarmee ik aardig kan gamen voor een redelijke prijs.

Ik heb op Dixons.nl een HP computer gezien van € 599,- Zonder beeldscherm (met beeldscherm €710,-).

Computer
Beeldscherm

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of de Videokaart, Processor en andere specificaties goed zijn om een beetje op te gamen (Wow, MapleStory en Mischien MW2).

Als het niet echt een geschikte computer is voor mijn games hoop ik dat iemand mij een andere Desktop aan kan wijzen voor ongeveer de zelfde prijs.

Laatst bewerkt:
Dixons is altijd al (te) duur geweest.
De in het syteem zittende videokaart is een rampzalig verouderd (traag) type.
Zoek 'm bijv. eens op, op deze site en kijk waar de kaart in de hierarchie staat!

Die site word ik niks wijzer van, Kan je me het misschien uitleggen?
En is verder de processor goed?

Processor is niks mis mee.
Hoezo begrijp je die site niet? Zoek de kaart op die in het systeem zit dat je postte en kijk waar de kaart 'staat'. Elk vak daarboven is een betere / snellere kaart.

Laatst bewerkt:
Oh, Oke bedankt
Is het verder een goede Pc voor de games die ik speel? (MapleStory, Wow, Misschien MW2).

Laatst bewerkt:
Zoals ik al schreef is er met de processor helemaal niets mis, maar is de videokaart gedateerd.

Kan iemand mij een Desktop van HP of ASUS aanwijzen waar windows vista op zit, en verder ook aardig op is te gamen? (Spellen die ik genoemd heb in ieder geval).

Nou, Mijn pa heeft windows 7 en het werkt voor geen meter.
Het loopt zeer vaak vast, reageert niet en spellen start ie niet op, Dat terwijl hij een ASUS computer van € 1050,- heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan