Ik heb nog niets goeds over W8 gehoord en gebruik pas sinds een paar maanden W7, waar ik nu redelijk tevreden mee ben, al zal ik altijd fan blijven van XP, maar helaas gaat die verdwijnen. Ik ben benieuwd waarom W8 beter zou zijn dan W7. Dat die niet meer ondersteunt wordt over een jaar of 2 lijkt me erg sterk, aangezien het nog helemaal niet zo oud is. Wat zijn de voordelen van W8 ten opzichte van W7 volgens jou? Eerder in het topic heb je hier trouwens niets over gezegd en dat was 2 maanden geleden, dus ik vraag me af waarom het u ineens een issue is?
Wat ik erover lees is dat het vooral bedoeld is voor touchscreens, die heb ik uiteraard niet bij mijn desktop, dus ik zie er echt geen voordelen in eerlijk gezegd... Die tegels of apps vind ik trouwens ontiegelijk lelijk, wat moet ik met die troep op mijn beginscherm? Het is een desktop, geen tablet... :S
Wat ik erover lees is dat het vooral bedoeld is voor touchscreens, die heb ik uiteraard niet bij mijn desktop, dus ik zie er echt geen voordelen in eerlijk gezegd... Die tegels of apps vind ik trouwens ontiegelijk lelijk, wat moet ik met die troep op mijn beginscherm? Het is een desktop, geen tablet... :S
Laatst bewerkt: