nieuwe desktop pc nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvz13

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
hoi

ik ben eigelijk op zoek naar een soort van alienware desktop.
op de meeste forums krijg je vaak antwoorden met verwijzing tot een site die alleen kasten verkoopt. ik ben meer op zoek naar een complete kast met moederbord, prossesor, enz. hij moet er wel een beetje knap en stoer uitzien.

hebben jullie mischien een idee?

max prijs compleet (zonder beeldscherm) 600.00 euro
er moet een beetje goede videokaart in zitten.
min 2 gb ram geheugen.
intel I3 minimaal. mag ook ander merk.

in deze richting moet je een beetje denken

images.jpg

mvg damon.

ja graag.

dat is wel zo handig he
los kopen maakt je toch weer een paar honderd euri``s lichter

Dan is het wel een heel strak budget, ik kom er niet uit. Zo'n kast kost al gauw 70 euro,
Windows 100 euro, dat is dus al 170 euro van het budget af. Dan blijft er weinig over.

ja weet ik

maar als je een dell koopt zit er als windows bij.(geld ook voor meer merken)
volgens mij zijn ze er wel hoor.

voor 5/600 euro een complete (kant en klare) computer moet lukken denk ik.

mvg damon

(en trouwens wat heb jij dan voor computer? en is die een beetje goed/snel?):d:d

Alienware? Ik weet niet hoor maar alienware is voor de mensen die gewoon te veel geld hebben voor 900 euro had je de goedkoopste en wat zat er in ? een i3!

Er zijn natuurlijk hele mooie kasten te koop en je kan hem zelf ook aanpassen, en dan heb je voor het zelfde geld een 2x betere pc op je bureau staan.

Nog even exact wat je dan hebt :

http://msc.wlxrs.com/UBx7fNmyCh1cXInOaAV6Sg/images/icons/Large/Html.png

Laatst bewerkt:
Lijkt me niet dat dat gaat lukken. Kijk maar:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...225309]=1&product[219321]=1&product[244239]=1

Ik heb geen flauw idee wat je er mee wilt doen, dat zou je nog even moeten zeggen.
Lijkt mij dat je gaat gamen, gezien je voorkeur voor de kast.
Ik hoop dat die kast in bovenstaande samenstelling wat voor je is, anders moet je zelf maar even aangeven welke je wilt hebben.

Kant en klare pc's voor dit budget hoef je echt niet te doen. En wat betreft Alienware: ik ben het eens met lord4163. Het verbaast me dat die gasten er überhaupt wat van verkopen, ze zijn 2 x duurder dan normaal.

Laatst bewerkt:
Klik: http://www.kieskeurig.nl/pc/zoeken?...1134[]=101971&f61134[]=101969&f61137[]=101977
Het is al een selectie ;) De I3 processor stond er niet meer tussen maar als ik als prijs al 600 instelde en als processor een I5 dan werd er niets gevonden... Misschien op andere sites ofzo wel, maar het is maar om een ideetje te geven dat je voor een kleine 100 euro meer dit kan krijgen (zie link onderaan). Daar heb ik de desktops ook al uitgedunt, door bijvoorbeeld als ram 4gb, 3gb én 2gb aan te vinken. En natuurlijk géén beelscherm zoals gewenst. Ik heb expres even ook de Intel Core 2 Quad aangevinkt en de Intel Core I5. Ook maar toch nog even de Intel Pentium dualcore gedaan. Die heeft dus 2 processor kernen, maaaar de quad core heeft zoals gezegd 4 processor kernen en kan dus 4 zware (zwaardere) dan normaal tegelijk uitvoeren. Qua schijfruimte heb ik de tot 50 gb maar niet aangevinkt aangezien het om desktop gaat. De rest dus wel...Hier de link voor als je 100 euro meer te besteden hebt: http://www.kieskeurig.nl/pc/zoeken?...137[]=101977&bs[available]=open&available[]=1
Edit: Dat van dat voorbeeld van je plaatje snap ik evenniet helemaal: Zoek je iets met dat soort uiterlijk?!

@Ronald89: Tja of de kast nou echt uitmaakt om te gamen of niet? Als de onderdelen er maar inpassen denk ik dan...

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
@Ronald89: Tja of de kast nou echt uitmaakt om te gamen of niet? Als de onderdelen er maar inpassen denk ik dan...

Klopt... Ik zou zelf ook een kastje van 30 euro kiezen bij zo'n budget, maar hij wilt juist graag een Alienware-achtige kast. En dit is zo te zien de enige die er iets van wegheeft en nog onder de 100 euro blijft.

Laatst bewerkt:
Ja maar al wil ie een cosmos s ofzo dan komt er gelijk al weer 200 euro bij.

btw,

Ik zou kiezen voor een 1155 processor i.v.m turboboost

Laatst bewerkt:
Zou ik niet doen, al zijn de specificaties niet verkeerd.
Louche onbetrouwbaar zaakje en ze krijgen het niet eens voor elkaar om een processor goed te benoemen.

Intel Core 2 Duo i3 540 ?? :rolleyes:

Louche onbetrouwbaar zaakje kun je spreken uit ervaring??

of maak je dat op uit de 'knullige' omschrijving van de processor?

EDIT: Ik heb wél goede ervaringen met hen ...

Laatst bewerkt:
Rustig aan hoor. Ik val je niet aan, hoef je tegen mij ook niet te doen.

En ja, ik spreek uit ervaring. Niet persoonlijk, wel vrienden, familie en kennissen. En daar gaat het fout op alle vlakken: verkeerde onderdelen geleverd, gesjoemel met prijzen, geen afhandeling van garantie, slechte adviezen, slecht in elkaar gezet etc. etc.

Edit: kan, ik heb juist alleen slechte ervaringen met hen. Zo te zien aan de tweakers reviews gaat het ook vaak goed, maar persoonlijk verlies ik alle vertrouwen al als ze niet eens normaal iets over kunnen typen.

Laatst bewerkt:
@TS jij zoekt zeker zoiets:
73722308_88dd1fb8cd.jpg

@ronald89 ja zoiets maar dan in een betaalbare prijsklasse

@whittey: ik zal het eens gaan overleggen met mijn ouders. (wel een mooie)

bedankt voor het zoeken iedereen.

ik meld het nog wel als ik weet welke ik koop.
en nog andere gezien? dan hoor ik het graag

mvg damon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan