Nieuwe desktop pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan232

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Hallo,

Ik wil een nieuwe desktop pc aanschaffen.
Ik wil er Zware games op kunnen spelen en internetten en muziek luisteren natuurlijk, en
hij moet snel zijn.

Kan ik het beste zelf zo'n pc inelkaar zetten?
Of een standaard pc kopen.

Hoeveel ben ik ongeveer kwijt voor zo'n desktop?

Mvg, Dylan

hoi,

Je kan je computer zelf in elkaar steken maar dan heb je best wat verstand van computerhardware\techniek. Of je laat hem maken bij eeen site als alternate of azerty. Of je koopt een standaard pc.

Als je hem wilt laten ineensteken vul dan dit even in en dan zal een andere helpmijer je wel helpen:

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

maar de prijs is heel belangrijk. Hoeveel wil JIJ uitgeven? Want je kan een game-pc maken voor 500 euro maar ook voor 3000 euro dus dat moet jij zelf kiezen.

Dus als ik het goed begrijp wil je een pc warop je b.v. crysis op high kan spelen zonder enige lagg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan