Nieuwe forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is gewoon een standaard premooded phpbb pakket:rolleyes:

dit kan iedereen, zelfs me zusje.....:rolleyes:

het ziet er niet bepaald professioneel uit en allemaal onnodige mods, fora enz..enz..enz..

en leer eerst normaal nederlands voordat je ''de'' forum gaat onderhouden.

Greetz Nick

Geplaatst door Nick341
dit is gewoon een standaard premooded phpbb pakket:rolleyes:

dit kan iedereen, zelfs me zusje.....:rolleyes:

het ziet er niet bepaald professioneel uit en allemaal onnodige mods, fora enz..enz..enz..

en leer eerst normaal nederlands voordat je ''de'' forum gaat onderhouden.

Ehh, "dit" moet met een kapitaal, het is "mijn zusje", "het" is weer met een kapitaal net zoals "nederlands". Verder voeg je niets toe wat nog niet eerder geschreven is.

Dat kwam omdat ik weg moest, en het dus snel even intypte:thumb:

Geplaatst door Nick341
Dat kwam omdat ik weg moest, en het dus snel even intypte:thumb:

Kijk trouwens ook eens kritisch naar je eigen forum. Over taalfouten gesproken...:(

nickvforum.nl?..

Die valt wel mee met spelfouten, maar openBB is er alleen in het engels. Nog niemand heeft hem vertaald, daar ben ik nu dus zelf mee bezig. Aangezien mijn engels niet zo best is (ben 14;) ) lukt het niet alltijd even makkelijk. En ik ben er pas 2 dagen mee bezig:) Dus doe ik het toch nog best goed.

MVG Nick

Geplaatst door Nick341
nickvforum.nl?..

Die valt wel mee met spelfouten, maar openBB is er alleen in het engels. Nog niemand heeft hem vertaald, daar ben ik nu dus zelf mee bezig. Aangezien mijn engels niet zo best is (ben 14;) ) lukt het niet alltijd even makkelijk. En ik ben er pas 2 dagen mee bezig:) Dus doe ik het toch nog best goed.

MVG Nick

Valt wel mee?:8-0: Dus "raare" met dubbel a, dat klopt volgens jou? En "tegen komt" in twee woorden? En "feedbeck"? En wat betekent "eerts" eigenlijk?

etcetera...

...zucht...

Mocht ik ooit nog eens een forum beginnen zouden jullie dan op eventuele taal en spelfouten willen letten? :p

Ik script btw het forum zelf dus eventuele fouten zijn er makkelijk uit te halen ;)

Euhm, laten we maar weer ontopic gaan eigenlijk..

Geplaatst door BrEeZeR
Ik script btw het forum zelf dus eventuele fouten zijn er makkelijk uit te halen ;)
Spammer :8-0: Post er ook nog ff een link bij of zo :p
Ik script btw ook eigen forum :p

En 'n spel fouten dat erin zitten ..

euhm, waar hadden we 't over?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan