nieuwe ftd

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
Berichten
1.289
hoi kan iemand mijn vertellen of er soms een nieuwe versie uit komt van ftd volgen mijn heb ik een oude ik heb ftdv3

al vast bedankt
 
Ik wil ook een nieuwe account maken, maar kom niet verder er mee. Sluit me hier even bij jou aan om te kijken hoe of wat. Ik heb geprobeerd om te kijken op de pagina van ledenstop, krijg pagina niet in de lucht. Krijg geen enkele melding als ik aanlog. Wat ik raar vind is dat als ik mijn wachtwoord intik hij deze gewoon laat zien in account maken. Geen idee geef aanmelden, maar doet helemaal niets meer. Zit zelf bij chello.
 
Is er nou niemand die ons verder kan helpen??

Als vast bedankt,
 
Laatst bewerkt:
er is geen nieuwe versie van FTD als die er wel is wordt dat bekend gemaakt op het FTD forum.

er zijn op dit moment 90586 leden daar dus ze zullen ongetwijfeld wel een leden stop hebben.
 
Hoe kom je op die site waar je kunt zien hoeveel leden er zijn. Of heeft iemand misschien een goede tip om er op te komen. Heb gelezen dat er eens per maand geschoont wordt. Dat er dan weer nieuwe op zouden kunnen komen.
 
http://forum.ftd.nu/

als ik op het forum zo lees zou het gewoon mogelijk moeten zijn een account aan te maken ze staan nu 100.000 leden toe.

kan zijn dat er evt een firewall dwars ligt als je een ftd account aanmaakt en ftd start.
 
Bedankt voor de tip. Ga het nog een keertje proberen. Misschien dat ik nu geluk heb?
 
Hij vraagt ook om een poort bij het installeren. Weet iemand wat ik dan moet opgeven. Ik werk met chello.
 
Bij mij is het gelukt, bedankt Tazman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan