nieuwe game comp tot 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

centrurus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 aug 2009
Goede morgen,

Ik ben op zoek naar een nieuw systeem voor mijn vriendin aangezien haar huidige systeem harware matig gecrashed is.

De kop zegt het al ik heb tot ongeveer 1000 euro te besteden maar hoe minder hoe beter natuurlijk. De bedoeling is om met de computer te gaan gamen met name world of warcraft. Tevens moet z ehaar site ermee onderhouden en erop kunnen werken ( word, excel) He zou prettig zijn als hij niet al teveeel kabaal maakt

Ik heb zelf nog een big tower staan ( haar oude kast ) en ben nog in bezit van Vista enkel het is 64 bit, zou wel prettig zijn als ik die uit het stof kan halen aangezien ik heb lilggen en op mijn eigen comp ook niet kan gebruiken. Als het inhoud dat ik meer moet uitgeven voor het systeem dan wat een 32 bit versie kost dan mag hij onder het stof blijven liggen.

Ik heb geen beeldscherm nodig ( reeds een 24 inch staan) maar wel een videokaart die het aan kan. verder zijn een muis en toetenbord ook niet nodig.

Ik kan hem eventueel zelf in elkaar zetten , is me al is eerder gelukt, enkel toen had ik ook via via een samenstelling gehad en het zo besteld.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

grtz

koen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan