Nieuwe Game Computer - 900 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zibbiz

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2011
Momenteel ben ik in het bezit van een Hp pc. Deze pc heeft zijn langste tijd gehad op het gebied van gaming, simpelweg omdat mijn pc de nieuwste games niet meer aankan.:rolleyes:

Ik wil een niewe game pc samenstellen met een buget van 900 euro.

Ik heb Alternate in gedachten om bij te kopen.

Buget: 900 euro
Doel: gamen, tekstverwerken, internet.
Hoe belangrijk is stilte? : Best belangrijk, als de buren maar niet wakker worden :p
Assemblage: laten doen
Besturingsystemen: ik heb momenteel Vista maar Windows 7 lijkt me het beste, toch?
Andere software: n.v.t
Randappartuur: ik heb een monitor, toetsenbord, muis en boxjes, deze gaan dus mee.

dit voldoet aan jou eisen
klikerdeklik
4launch doet de assemblage en je krijgt 2 jaar garantie
je moet wel zelf w7 installeren maar das zo gepiept

Bedankt voor de snelle reactie, ziet er mooi uit.
ik heb een vraagje, sorry ik weet niet zo veel van de hardweare af:
is een i5 beter geschikt voor mij dan een i7?

Groetjes,

Michael

ja i7 is nogal duur en voor gamen heb je niet veel aan een I7
de games van nu hebben genoeg aan een Core I5 2500 voor gamen is de videokaart tog wat meer van belang

Oke bedankt dan is dat duidelijk voor mij.

Ik heb een vraag over het moederboard; Gigabyte GA-PH67-UD3 iH67, SATA600 RAID, GLAN.
Is deze geschikt om in de toekomst nieuwe hardware toe tevoegen, zodat ik deze pc kan upgraden in de toekomst?

gr,

Michael

Weet wel dat de versie moederbord dat nu is geselecteerd een B2 versie betreft (zie EAN). Er zit daar een chipset bug op, waardoor de SATA3 poorten van 5-15% van de B2 moederborden op een gegeven moment het begeven (performance verlies). Extra harde schijven, DVD-drives en whatnot toevoegen is dan niet echt een optie.
Er zijn wel genoeg PCI-sloten.

Volgens mij heeft 4Launch nog geen B3's van Gigabyte (?).
B3 versie moederborden worden langzamerhand beschikbaar. Kwestie van wachten.

Bedankt voor de informatie SDuder.

Kunt je me dan een vervangend moederbord aanraden?;)

Gr,

Michael

Weet wel dat de versie moederbord dat nu is geselecteerd een B2 versie betreft (zie EAN). Er zit daar een chipset bug op, waardoor de SATA3 poorten van 5-15% van de B2 moederborden op een gegeven moment het begeven (performance verlies). Extra harde schijven, DVD-drives en whatnot toevoegen is dan niet echt een optie.
Er zijn wel genoeg PCI-sloten.

Volgens mij heeft 4Launch nog geen B3's van Gigabyte (?).
B3 versie moederborden worden langzamerhand beschikbaar. Kwestie van wachten.

hiervoor hoef jij je geen zorgen te maken alle componenten kunnen aangesloten worden op SATA600 poorten waardoor je dit probleem niet ondervind verder heb je garantie als je het probleem alsnog ondervind

dus zo erg is dat nou ook weer niet

oke bedankt firest0rm, dan neem ik het moederbord dat je me al aanraden.

Omdat ik serieus aan het nadenken ben om het systeem aan te schaffen , dat firest0rm voor mij heeft samengesteld, heb ik een vraag over 4Launch. Levert 4Launch goede garantie?, want ik laat het systeem dan door hun assembleren.

Michael

ja 4launch geeft 2 jaar garantie bij hun assemblage
en ze zijn erg goed in aftersales en klantvriendelijk (altans wel bij mij)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan