Nieuwe (game) laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuk12345

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Hallo allemaal,

Ik heb op het moment een heel oude en trage pc en ik vind dat hij aan vervanging toe is.
Mijn voorkeur gaat ditmaal uit naar een laptop. Ik heb zelf al gezocht, maar ik kwam niet echt op een goeie laptop uit. Natuurlijk zitten er een paar eisen aan de nieuwe laptop:

- Kosten: 600 - 700 Euro (excl. Btw).
- Schermgrote: minimaal 17 inch.
- Processor: minimaal een dual core met 2.2 Ghz (I5 mag ook).
- Grafische kaart: het liefst 1 gb (512 mb mag ook).
- Ram geheugen: minimaal 4 gb.
- Hardeschijfruimte: minimaal 500 gb.
- Besturingssysteem: Windows 7, 64 bit.
- Merk: het liefst een Acer, maar maakt niet veel uit.
- DVD/CD speler: ja, en het liefst met brander.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt

Groetjes,

Luuk

Deze is de enige die voldoet aan jouw eisen, alleen heeft ie wel een 320GB hdd wat voor een laptop genoeg zat is.

Laatst bewerkt:
Goedenavond ,

Aangezien je de prijs exl. aangeeft kom ik met deze prima merk en voor 799 binnen je budget . Maar houd in gedachten dat een notebook niet echt geschikt is om te gamen.
En kies niet voor een Acer of hp want daar is de uitval het hoogst, mee en je weet het een gewaarschuwd mens telt voor twee

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja is zeker ook een goede optie zo niet de beste :thumb::thumb:

De Sony Vaio heeft een 5470. Deze is een stuk langerzamer dan de 5165, die in de link van RonaldBeintema staat.
Zie hiervoor de lijst in onderstaande link:
http://www.notebookcheck.nl/Mobiele-grafische-kaarten-Benchmark-Lijst.2816.0.html

Als je redelijk wilt gamen op een laptop kun je imho het best voor de MEDION® AKOYA® X7811 gaan. Die kost echter wel 999 euro (inclusief btw), maar dan heb je wel een i7, 5870 1GB en 500GB HDD.

Hoi,

Je hebt gelijk maar die van jouw ligt volgens mij iets buiten zijn budget dan is deze optie van Ronald Beintema beter.

Excuses, die post met de suggestie voor de 5650 had ik over het hoofd gezien, maar de 5650 is inderdaad een stukje sneller dan de 5165 en als je echt niet meer dan 700 euro exclusief BTW wilt uitgeven is dat de beste optie..

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je hoeft je niet te excuseren hoor het is gewoon zo dat 5165 beter is dan de 5470 soms lijkt het anders dan in de werkelijkheid ik had het gewoon anders om gedacht:thumb:

Geloof het ofniet maar mijn broertje heeft precies dezelfde laptop(de Acer) en hij is er vol lof over, alleen heeft hij hem 3 maanden geleden voor 740 euro gekocht xD Dus dan zou ik voor die Acer gaan ook al zullen veel mensen je hier op het forum je geen acer aanraden :) Zou voor de acer gaan als ik jou, ook al zullen velen op dit forum hier anders over denken ^^

Goedemorgen,

Krijg je spijt van, kijk eens voor de gein hier op Helpmij hoe vaak er al geen problemen met de een Acer notebook voorbij komen en dan hebben we het alleen nog maar over hier. Acer en Hp zijn de merken met de meeste problemen.
En zelf ben ik er ook ooit in getrapt en is dat ik er een extra verzekering er bij gekocht had van drie jaar want in die drie jaar is hij ongeveer zes keer defect geweest waarvan drie maal het moederbord vervangen is. Dus wederom een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Waarom denk dat het kan een i5 voor dat geld moet toch ergens in zitten he bij andere merken zitten die minimaal 100 a 150 euro
duurder.

Dus ik moet voor de Thosiba gaan? Het leek mij een prima laptop en er zijn inderdaad veel klachten over Acer hier.
Overigens, waarom is de laatste taptop in de 17 tot 18,9 inch zo duur (5700,50)?

Hoi,

Ik zou zeer zeker voor de Toshiba kiezen is gewoon 1 van de betere merken en heb je een link van die dure want ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan