Nieuwe game laptop kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

roesinkje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
4
Hallo mensen van hm,

Ik wil graag een game laptop aanschaffen omdat mijn destkop verouderd en ik speel ook vaak op LAN party's dus is het handig als ik een goeie sterke laptop heb. Daar had ik een paar vragen over. Al weet ik jullie antwoord eigenlijk al: "koop een destkop". :p:p

Ik heb een ruim budget dus de prijs maakt niet veel uit (niet te gek natuurlijk!). Ik heb wel paar verschillende laptops bekeken zoals alienware maar die vind ik wat overpriced en ik weet zeker dat er wel een paar betere laptops zijn die wat minder bekend/duur zijn. Alleen weet ik niet welke.

Ik speel over het algemeen veel World of Warcraft maar ik vind spellen zoals crysis en battlefield ook wel gaaf. En daar bedoel ik mee high graphics etc. Voor de rest hoef ik de laptop niet te gebruiken voor films of andere dingen. Vooral alleen gaming!

Groeten Tommas,
 
Hmmm.. ziet er goed uit alleen ik ben niet echt van de samsungs. Heb daar slechte ervaring mee haha! misschien een andere?
 
op nu.nl kan je lezen dat medion met een monster komt volgende week voor maar 550 euro!!!!
 
Een link zou dan handig zijn. Alleen denk ik niet dat voor die prijs je dezelfde GPU krijgt als de gene die ik heb gepost.
 
Heb je er zelf ook ervaring met de laptops die je gestuurd hebt of dat niet? ik heb zelf ook wel naar de ASUS g74 gekeken en volgens mij is dat wel een sterke laptop. Bedankt voor je hulp alvast!
 
Dat ziet er zeker goed uit, alleen kun je daar WoW full graphics mee spelen (ook in raid/pvps)? van mij part hoeft ie niet al die andere grote spellen full settings te spelen. Maar ik hoop toch dat er ik de volgende 2 a 3 jaar games op kan spelen (ligt er ook aan hoe ik ermee omga).
 
volgens deze youtuber zou ''ultra settings'' mogelijk zijn met een GT555M
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan