Hallo,
Ik ben al een tijdje naar een game-pc aan het kijken.
Ik weet dat standaard desktop pc's duur zijn voor wat je er voor krijgt, dus ging ik kijken op www.gamepc.nl.
Ik kwam er later pas achter dat zelf een pc bouwen veel goedkoper is en er zijn genoeg tutorials op youtube hoe je het moet doen.
Dus ik heb nu al een pc samengesteld alleen ik weet echt niet of deze wel goed is.
Het doel van de pc is voornamelijk gamen.
Ik speel veel FPS (first person shooter) games.
Daarnaast wil ik ook wel kunnen recorden met Fraps.
Ik hoef geen SSD om mijn PC sneller op te starten, maar ik wil wel een modulaire voeding.
Ik weet niet of deze pc daar wel goed genoeg voor is, of dat ik voor hetzelfde geld een betere pc kan krijgen dus als iemand mijn pc kan verbeteren vind ik het helemaal top.
Alvast bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het lezen van mijn vraag.
Dit is de link van wat ik heb:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...629110]=1&product[549792]=1&product[626550]=1
Alvast bedankt,
Danny
Ik ben al een tijdje naar een game-pc aan het kijken.
Ik weet dat standaard desktop pc's duur zijn voor wat je er voor krijgt, dus ging ik kijken op www.gamepc.nl.
Ik kwam er later pas achter dat zelf een pc bouwen veel goedkoper is en er zijn genoeg tutorials op youtube hoe je het moet doen.
Dus ik heb nu al een pc samengesteld alleen ik weet echt niet of deze wel goed is.
Het doel van de pc is voornamelijk gamen.
Ik speel veel FPS (first person shooter) games.
Daarnaast wil ik ook wel kunnen recorden met Fraps.
Ik hoef geen SSD om mijn PC sneller op te starten, maar ik wil wel een modulaire voeding.
Ik weet niet of deze pc daar wel goed genoeg voor is, of dat ik voor hetzelfde geld een betere pc kan krijgen dus als iemand mijn pc kan verbeteren vind ik het helemaal top.
Alvast bedankt voor de tijd die je hebt genomen voor het lezen van mijn vraag.
Dit is de link van wat ik heb:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...629110]=1&product[549792]=1&product[626550]=1
Alvast bedankt,
Danny