Nieuwe game pc 700 - 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
aan de kant van glas heeft de kast ongeveer 5 centimeter ruimte alleen deze kast is misschien een beetje lang, want dan moet ik weer wat stopcontacten gaan veranderen, maar verder rest wel goed. En waarom heb je 2 video kaarten, want nu gaat de computer wel over mijn buget.

Laatst bewerkt:
is het niet handig als het beeldscherm HDMI of DVI heeft aangezien de videokaart dat ook heeft?

maar die heeft geen VGA en ik heb nog gekeken op azerty er zijn nog goedkopere beeldschermen, zijn die niet goed? of moet ik gewoon die asus pakken?

Ik wil graag aan het einde van de week mijn computer kopen. Beeldscherm kan ik ook eventueel nog later aanschaffen. Dus het wordt denk ik een pc met i5 en met welke video kaart wat vind jij zelf de beste ATI of Nvidia?

Koop geen beeldscherm met VGA, wil je ooit een leuke HD film bekijken of games in HD spelen heb je toch echt een beeldscherm nodig met DVI of HDMI :)

oke maar zoals ik al zij een beeldscherm is nog niet perse nodig dat kan ik later nog aanschaffen de computer is wel nodig want die van mij is er een beetje mee opgehouden ik zit nu op een andere computer maar die is van mijn ouders.

Is die kast zo goed of kan ik beter deze pakken omdat deze goedkoper is en de computer staat in een kast dus ik heb niks aan het glas aan de zijkant. klikerdeklik

de 310 is ook een redenlijke kast zeker als je aan een krap budgetje zit
hier zit al een 120mm fan aan de achterkant geinstalleerd

let er wel op als de pc in een kast staat dat er wel gaten zijn zodat de warme lucht kan ontsnappen

In de kast zit in de achterkant 4 gaten van 5cm doorsnede en de voor kant is met een deurtje maar die is altijd open. Maar is de 430 nu zo veel beter of niet?

Welke moederborden zijn beter die van ASRock of Asus want die van ASRock zijn goedkoper:D

asus hoewel asrock ook wel redenlijke bordje's verkoopt hebben ze vaak wat minder support

asrock is trouwens van asus

asrock is voor de mainstream en asus is voor high end

Oke bedankt voor de uitleg ik denk dat ik in het weekend een pc ga kopen.

Ik denk dan dat dit het wordt : KLIKVOORMEERHIERALSJEDATLEUKVIND

EDIT: oeps er is iets verkeerd gegaan met de kast die koop ik natuurlijk maar 1

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan