Nieuwe game PC 700-800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden jullie van dit winkelwagentje?
Ik heb een andere harddisk en case fan genomen, omdat ze die niet hadden bij 4launch. Ik zeg ook niet dat ik ga bestellen bij 4launch, maar sommige dingen zijn wel goedkoper.
Dit is gewoon even een voorbeeld zeg maar, ik kan altijd nog aanpassen.

http://www.4launch.nl/shop/#p-15

Net PCtje!

Alleen levertijd van je mobo is wat langer als de rest van je hardware. (6 tot 10 werk dagen)

Oh dat geeft niet, die kan ik vast wel ergens anders goedkoper krijgen :)
Bedankt!

Als ik audio wil opnemen, heb ik daar iets voor nodig in mijn PC? Zoals een geluidskaart en/of ingebouwde speaker?

Sorry, maar ik heb toch weer een PC samengesteld, dit keer wat bespaard, omdat ik besloten heb om niet BF3 te gaan spelen, en dan heb ik ook niet zoveel nodig. Ik kan altijd later nog upgraden.
Wat vinden jullie hiervan:
http://www.4launch.nl/shop/#p-17-productid-021068
Er zit BTW nog geen HDD bij, door de dure prijzen.

En heb ik geen geluidskaart nodig?

Sorry voor de late reactie, maar deze werkt ook niet :)

Even bij 4 launch => winkelwagen doorsturen => dan staat er boven het formuliertje een link. Deze link moet je posten

Ziet er prima uit zo lijkt me. Battlefield 3 draait ook daar wel prima op :)

Bedankt! Ik hoopte al op een antwoord van je, want ik zag je post bij een ander een topic en ik dacht Wow :P
En ik heb op aanraden van klasgenoten toch maar de videokaart genomen die ik eerder al gekozen had, en een wat goedkopere processor genomen.

Mooi pctje, deze draait bf3 wel hoor. :thumb:

Persoonlijk zou ik toch voor een 570 gaan, 60-70 euries duurder, maar dan zit je nog ruim in je budget. Er zit nog een aardig prestatie verschil tussen deze 2 kaarten.

Maar ik kan natuurlijk niet in je financien kijken.

Veel game plezier :P en misschien kom ik je nog wel eens tegen => Mukkel_nl

Tja, dat moet ie helemaal zelf weten, is zijn geld, ik vind het zonde, ik zou van dat geld een toffe auto kopen :)

Maar dat systeempje dat je daar samengesteld had is prima. Als je niet gaat overclocken kun je die Coolermaster koeler nog weg laten. De processor wordt ook standaard geleverd met een koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan