Nieuwe game pc :D !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok dus wat moet ik nou kiezen :P.
Ik ben een leek op dit gebied.
De assemblage kosten hoeven er niet bij , omdat die kennis dat voor mij doet. Maar wel de vista 64 bit premium versie moet ik kopen.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/91830

Dit dus. Ongeveer wat je zelf bij je 2e systeem ook had gekozen. Alleen iets betere videokaart.
Kast moet je zelf maar uitkiezne (ik heb er gewoon 1 gekozen die je misschien wel aardig vind).

Hiermee heb je een prima pc. Of moet het ivm windows nog goedkoper? (ik weet niet wat je max is?)

Ziet er goed uit.
Kan ik met dit systeem crysis, gta IV, bioshock1+2, op high spelen?
En kan ik er later ook nog een vid kaart bij prikken als ik zou willen?

ja, dat moet wel lukken.

Op resoluties als 1920x1080 weet ik het niet helemaal... Maar speelbaar in elk geval wel.

En er kan zeker een 2e op aangesloten worden.

Kan het wel op 1024x768 ? Of op 1280x768?
kan het wel met 2 vid kaarten?

Ja op die resoluties lukt het makkelijk. Ik speel op die resoluties alles op high met slechtere spullen (hd4870 en E8400).
Hoger gaat ook lukken met jouw spullen. Alleen die hoogste weet ik gewoon niet. Met een 2e videokaart gaat dat zeker lukken (misschien ook wel met 1 hoor...)

Ok dan word het denk ik deze samenstelling :D.
Alleen eerst mijn oude pc verkopen of ruilen tegen een groot scherm.
Maar ik kan dan crysis op zen allerhoogst spelen op 1280x768?
Als dat zo is dan neem ik zker deze combo! En welke vista heb ik nou nodig?
Je hebt er zo veel. Kan iemand mij de goede link sturen waar ik : windows vista 64 bit premium kan kopen?
Deze is toch 100 euro?

Ik zag ook deze vid kaart nog. Deze is mooier kwa buitenkant en betermerk als msi volgens mij. Namelijk deze gevonden: Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD4890 1GB DDR5 2xDVI/HDCP. Deze ziet er wat extremer uit :P en dat mag wel met een window kast.

Wat is beter AMD of Intel. Iedereen heeft een andere mening. En welke is beter de i7 of de AMD die ik gekozen heb?

Of zou ik dit doen?

1x Antec Big Tower Nine Hundred

€ 88.50
1x Corsair 2x2GB PC10666 CL9.0

€ 62.00
1x Gigabyte GA-MA790XT-UD4P

€ 111.00
1x Intel Core i7 920 Box

€ 228.00
1x MSI ATI HD4890 OC 1GB

€ 188.50
1x OCZ ModXStream Pro 700W

€ 87.50
2x Samsung DVD-/+/RAM S223B

€ 41.00
1x Western Digital 1TB SATA

€ 85.00

Totaal: € 891.50

Laatst bewerkt:
dat gaat niet werken. Verkeerde moederbord.
En met een goed i7-moederbord kom je echt een stuk duurder uit.
Met een simpel kom je ook duurder uit.

Maar wat is beter Amd of Intel. Iedereen zegt wat anders. Dus nu twijfel ik erg of ik wel een Amd proccessor wil.

Waarom geen normaal antwoord =(.
Het is een normale vraag. Amd is goedkoper dan intel daarom vermoed ik dat intel beter is.

Waarom geen normaal antwoord =(.
Het is een normale vraag. Amd is goedkoper dan intel daarom vermoed ik dat intel beter is.
Dat is een normaal antwoord:

Vraag je aan 10 mensen welk beter is, dan krijg je verschillende antwoorden.
De merken zijn dus net zo goed.
Het ligt aan de type auto's...

Alleen is deze intel inderdaad beter, maar dat komt omdat het duurder is :cool:.
Tja, als jij 100 euro meer wil uitgeven, dan heb je een betere processor.
Tijdens gamen maakt het geen **** uit. Het is dus aan jou om te kiezen.

i7 is gewoon de high end reeks van Intel. De AMD X4's zijn te vergelijken met de Intel Core 2 Quad reeks geloof ik. AMD is gewoon een goed merk die producten voor een naar mijn mening uitstekende prijs aanbiedt. Ik vind Intel maar vervelend doen met hun verschillende sockets voor i5 en i7 =/

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan