Nieuwe game PC is dit wat??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroendew

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Hallo,

ik ben weer eens toe aan een nieuwe pc voor de komende 4 á 5 jaar kan ik hier de komende tijd mee voor uit. ik gebruik uit mijn oud pc mijn dvd drive en mijn 3 hdd
1- samsung spin point 1 tb
1- samsung spin point 500 gb
en 1 samsung 320 gb
En ook het randapparatuur gebruik ik weer behalve het tft scherm die krijgt/koopt me zusje.

Wat wil ik hier graag mee.
Fanatiek gamen
HD films kijken
Adobe producten gebruiken
en internet enz

OS wordt Windows 7 64bit heb nu op mijn eigen PC 32 bit en draait super wil niet meer terug

mijn budget is max 1500
dit is mijn PC, zie bijlage

MVG,

Jeroen:thumb:

Bijlagen

• PC_Nieuw.png
    PC_Nieuw.png
    87,4 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
Je link werkt niet op die manier ;) Je kunt het beste een screenshot maken en hier posten.

aa oke:o even 1 momentje:thumb:, Link aangepast ;D

Laatst bewerkt:
Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar: Je zet een nvidia-videokaart op een moederbord met cross-fire. En dat cross-fire is van ATI.

Het zal wel draaien maar wil je eens gebruik gaan maken van cross-fire dan zal je dan 2 nieuwe-videokaarten moeten kopen ipv 1 als je nu ook een ATI videokaart gebruikt.

ja dat weet ik maar die met SLI zijn nog al veel duurder en ik ben niet van plan in SLI te gaan draaien dus dan zal het geen probleem zijn neem ik aan:)

ja dat weet ik maar die met SLI zijn nog al veel duurder en ik ben niet van plan in SLI te gaan draaien dus dan zal het geen probleem zijn neem ik aan:)

Kijk eens naar de MSI-borden. Die ondersteunen sinds enkele weken allemaal SLI (althans: voor dit socket) :)

ik heb even bij alternate gekeken maar de goedkoopste is bijna 300 euro en dat is mij te duur:rolleyes:

Kijk ik zou het zo doen. (klik) Hier zit alles bij inbegrepen. Het is daarnaast ook nog eens snelle dan wat jij hebt. Het is wel wat duurder maar hier zit álles in (ik heb het over de onderste). Je kan dus dingen weg laten die je al hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan