Mr Skyline
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2007
Azerty levert zeker goed werk! En ze zijn ook gewoon snel & betrouwbaar.
Computergalaxy , de naam al :shocked:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde zo laag mogelijk gaan zitten.
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[59299]=1&product[80745]=1&product[213072]=1
De 920 is inderdaad erg gunstig geprijsd.
Eventueel volgend jaar een betere videokaart erin en je bent klaar.
Alleen zou je dan eigenlijk een iets betere voeding moeten nemen, maar die zijn nogal prijzig.
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[7517]=1&product[198783]=1&product[192554]=1
Met een 650W-voeding kan je ook veel zwaardere kaarten draaien.
Met een 400W Corsair ook wel, maar echt zwaardere kaarten zou ik niet adviseren.
Met het laatste systeem incl zwaardere voeding zal je veel langer plezier hebben. Niet alleen omdat het nu al een stuk sneller is dan het computergalaxy-systeem, maar ook omdat de processor snel genoeg is om over een 1,5 jaar nog een stuk snellere videokaart te plaatsen.
Een Q8200 is toch niet de meeste geschikte processor voor een game-pc.
Nogmaals: de prijs-kwaliteitverhouding van de computergalaxy is helemaal in orde!
Azerty levert zeker goed werk! En ze zijn ook gewoon snel & betrouwbaar.
Het is meer om je bij een uitbreiding niet op kosten te jagen. Anderzijds kost die voeding maar 40 euro. Als je begrijpt dat als je op een gegeven moment een zwaardere videokaart koopt, dat je dan ook een nieuwe voeding moet kopen, dan is de cx400W prima.Ik heb nagedacht over de prijs van de 2e samenstelling, toch vind ik deze toch wat te duur geworden. Ik vraag mezelf ook af (sorry als ik een beetje een zeur ben) of de tweede samenstelling een heel veel betere is, of gaat deze puur om de uitbreiding op een latere basis.
Ik denk hierover na, omdat ik de eerste samenstelling ook zeer aantrekkelijk vind. Maar als je mij echt aanraadt om de tweede samenstelling te kiezen en als dat echt beter is, zal ik het ook doen.
De naam zegt niets over het bedrijf zelf he ^^, als je alleen op de naam uit zou gaan zouden veel goedlopende en betrouwbare bedrijven failiet gaan als het aan jou lag.
Maar je hebt wel gelijk. Het is een rare naam ^^, maar ze leveren wel goed spul.
Het is meer om je bij een uitbreiding niet op kosten te jagen. Anderzijds kost die voeding maar 40 euro. Als je begrijpt dat als je op een gegeven moment een zwaardere videokaart koopt, dat je dan ook een nieuwe voeding moet kopen, dan is de cx400W prima.
(je zou er wel een iets zwaardere videokaart op kunnen draaien hoor...)
Alternatief:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[101782]=1&product[213072]=1&product[7517]=1
Raoul's samenstellling, zonder extra kastkoeler (heb je niet echt nodig met deze videokaart) met de andere kast. Kom je weer net iets voordeliger uit, al blijft ie duurder dan de 1e samenstelling.
In principe kan je ook denken: waarschijnlijk heb ik over bijv anderhalf jaar meer te besteden... dus dan kan ik ook wel een nieuwe voeding betalen.
Nou voor die 5 euro zou ik die extra 120mm gewoon meepakken hoor.. Beetje luchtdoorstroming kan echt geen kwaad.
Het gaat blijkbaar om de euro's. Die kastkoeler kan ie altijd nog kopen. Zoveel warmte komt er niet van de onderdelen af.
Mocht ie er nu extra harde schijven in gaan zetten, betere videokaart, overclocken. Dan is het een noodzaak. Elke 5 euro zijn er 5...![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.