Nieuwe Game PC kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Azerty levert zeker goed werk! En ze zijn ook gewoon snel & betrouwbaar.

Computergalaxy , de naam al :shocked:

Ik wilde zo laag mogelijk gaan zitten.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[59299]=1&product[80745]=1&product[213072]=1

De 920 is inderdaad erg gunstig geprijsd.
Eventueel volgend jaar een betere videokaart erin en je bent klaar.
Alleen zou je dan eigenlijk een iets betere voeding moeten nemen, maar die zijn nogal prijzig.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[7517]=1&product[198783]=1&product[192554]=1

Met een 650W-voeding kan je ook veel zwaardere kaarten draaien.
Met een 400W Corsair ook wel, maar echt zwaardere kaarten zou ik niet adviseren.

Met het laatste systeem incl zwaardere voeding zal je veel langer plezier hebben. Niet alleen omdat het nu al een stuk sneller is dan het computergalaxy-systeem, maar ook omdat de processor snel genoeg is om over een 1,5 jaar nog een stuk snellere videokaart te plaatsen.
Een Q8200 is toch niet de meeste geschikte processor voor een game-pc.

Nogmaals: de prijs-kwaliteitverhouding van de computergalaxy is helemaal in orde!

Ik heb nagedacht over de prijs van de 2e samenstelling, toch vind ik deze toch wat te duur geworden. Ik vraag mezelf ook af (sorry als ik een beetje een zeur ben) of de tweede samenstelling een heel veel betere is, of gaat deze puur om de uitbreiding op een latere basis.

Ik denk hierover na, omdat ik de eerste samenstelling ook zeer aantrekkelijk vind. Maar als je mij echt aanraadt om de tweede samenstelling te kiezen en als dat echt beter is, zal ik het ook doen.

Laatst bewerkt:
Azerty levert zeker goed werk! En ze zijn ook gewoon snel & betrouwbaar.

Computergalaxy , de naam al :shocked:

De naam zegt niets over het bedrijf zelf he ^^, als je alleen op de naam uit zou gaan zouden veel goedlopende en betrouwbare bedrijven failiet gaan als het aan jou lag :p.

Maar je hebt wel gelijk. Het is een rare naam ^^, maar ze leveren wel goed spul.

Ik heb nagedacht over de prijs van de 2e samenstelling, toch vind ik deze toch wat te duur geworden. Ik vraag mezelf ook af (sorry als ik een beetje een zeur ben) of de tweede samenstelling een heel veel betere is, of gaat deze puur om de uitbreiding op een latere basis.

Ik denk hierover na, omdat ik de eerste samenstelling ook zeer aantrekkelijk vind. Maar als je mij echt aanraadt om de tweede samenstelling te kiezen en als dat echt beter is, zal ik het ook doen.
Het is meer om je bij een uitbreiding niet op kosten te jagen. Anderzijds kost die voeding maar 40 euro. Als je begrijpt dat als je op een gegeven moment een zwaardere videokaart koopt, dat je dan ook een nieuwe voeding moet kopen, dan is de cx400W prima.
(je zou er wel een iets zwaardere videokaart op kunnen draaien hoor...)

Alternatief:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[101782]=1&product[213072]=1&product[7517]=1

Raoul's samenstellling, zonder extra kastkoeler (heb je niet echt nodig met deze videokaart) met de andere kast. Kom je weer net iets voordeliger uit, al blijft ie duurder dan de 1e samenstelling.

In principe kan je ook denken: waarschijnlijk heb ik over bijv anderhalf jaar meer te besteden... dus dan kan ik ook wel een nieuwe voeding betalen.

De naam zegt niets over het bedrijf zelf he ^^, als je alleen op de naam uit zou gaan zouden veel goedlopende en betrouwbare bedrijven failiet gaan als het aan jou lag :p.

Maar je hebt wel gelijk. Het is een rare naam ^^, maar ze leveren wel goed spul.

Nou ik vind wel dat een goede computer zaak een beetje 'n normale naam zou moeten hebben een een goede website.

Ik vind de website van computergalaxy nog al suf , alsof er zoveel mogelijk op bespaard is.
Welke goedlopende en betrouwbare bedrijven hebben een rare naam dan ? :p

Azerty vind ik geen rare naam ( mocht je dat als voorbeeld geven ) Het is 'n toetsenbord layout , voor belgie en duitsland dacht ik. In nederland hebben we QWERTY , zoals je kunt zien op je toetsenbord.

Het is meer om je bij een uitbreiding niet op kosten te jagen. Anderzijds kost die voeding maar 40 euro. Als je begrijpt dat als je op een gegeven moment een zwaardere videokaart koopt, dat je dan ook een nieuwe voeding moet kopen, dan is de cx400W prima.
(je zou er wel een iets zwaardere videokaart op kunnen draaien hoor...)

Alternatief:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[101782]=1&product[213072]=1&product[7517]=1

Raoul's samenstellling, zonder extra kastkoeler (heb je niet echt nodig met deze videokaart) met de andere kast. Kom je weer net iets voordeliger uit, al blijft ie duurder dan de 1e samenstelling.

In principe kan je ook denken: waarschijnlijk heb ik over bijv anderhalf jaar meer te besteden... dus dan kan ik ook wel een nieuwe voeding betalen.

Nou voor die 5 euro zou ik die extra 120mm gewoon meepakken hoor.. Beetje luchtdoorstroming kan echt geen kwaad.

Nou voor die 5 euro zou ik die extra 120mm gewoon meepakken hoor.. Beetje luchtdoorstroming kan echt geen kwaad.

Het gaat blijkbaar om de euro's. Die kastkoeler kan ie altijd nog kopen. Zoveel warmte komt er niet van de onderdelen af.
Mocht ie er nu extra harde schijven in gaan zetten, betere videokaart, overclocken. Dan is het een noodzaak. Elke 5 euro zijn er 5... ;)

Het gaat blijkbaar om de euro's. Die kastkoeler kan ie altijd nog kopen. Zoveel warmte komt er niet van de onderdelen af.
Mocht ie er nu extra harde schijven in gaan zetten, betere videokaart, overclocken. Dan is het een noodzaak. Elke 5 euro zijn er 5... ;)

Ach TS moet het zelf weten. :p

Het zal toch de uitgebreide samenstelling van Marsmannetje worden ;). Ik zie toch meer voordelen bij deze samenstelling en wat jullie zeiden, die paar euro's maakt dan ook niets meer uit :).

Nogmaals bedankt voor alle hulp iedereen.

*Topic Closed* ^^

Heel veel plezier met je nieuwe computer :thumb:

Zou je misschien je ervaringen willen vertellen binnenkort over de videokaart ? Ik ben van plan de zelfde te kopen.

Tis een mooie systeempje :thumb:, veel plezier er mee :P

Mvg sinic907

ben zelf ook op zoek naar een computer om een beetje te gamen.

Wil graag Empire Total War erop kunnen spelen, kan denk wel hé?
en als het kan ook de volgende editie van Total War serie, zou dat gaan lukken?

Daniel laat graag even weten hoe t verloopt
alvast bedankt groete:thumb:

Dag beste mensen, daar ben ik dan toch weer, met een allerlaatste vraag. Ik was de lijst nog verder aan het bekijken en ik zag dat de processor van de lijst dat marsmannetje had samengesteld een GHz had van 2.8:

(Processor - 1 x AMD Phenom II X4 920 / 2.8 GHz - Socket AM2+ - L3 6 MB - Box)

terwijl de

(Intel Core 2 Quad Q8200(S775, 4x2.33GHz, 6MB, 1333MHz FSB, Boxed)

4 x 2.33GHz bezit en de laatste komt van computer galaxy.

Werkt de computer sneller bij de eerste, of bij de tweede, of maakt dit geen verschil? Ikwil namelijk het onderste uit de kan halen ^^, hoe ver dat ook mogelijk is.

4 x 2,8
4 x 2,33

Dat zegt natuurlijk nog niets, maar ik zeg je dat de processor gehakt maakt van een Q8200.
Zeg maar te vergelijken met een Q9300 of in die richting.

Ok, dus in principe stond die 4X, voor 4x 2.8 GHz, of ben ik nu fout aan het speculeren. Maar dat doet er zoals je zei niet toe. Die kaart die jij aangaf is dus beter. Ok dat is voldoende informatie :)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan