Nieuwe game-PC max €700

Status
Niet open voor verdere reacties.

luigie

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Hallo iedereen,

Omdat ik graag een vervangende game-PC of laptop wil kopen, maar er geen verstand van heb, vraag ik jullie hulp. Ik ben op zoek naar een desktop of laptop van rond de €700. Veel meer helaas niet. Ik heb er totaal geen verstand van en zou niet weten waar ik moet beginnen. Hij moet Battlefield 3 en Skyrim en aankomende games op medium kunnen draaien. Hoger mag natuurlijk ook:P. Als jullie nog meer informatie nodig hebben, vraag het me en ik hoop dat ik weet wat je bedoelt en dat ik hem kan beantwoorden;).

Groeten,

Leander

Ik denk dat hij hem geassembleerd wilt hebben. Gezien het feit dat de TS er minder verstand van heeft. (Wat hij aangaf)
AMD is bijna hetzelfde als Intel kwa prestaties. AMD is wat goedkoper (Budget) en Intel zuiniger. Het bedrag dat je wilt uitgeven, lijkt AMD mij een verstandige keuze.

Bij een game pc, is de videokaart het belangrijkste. Hier gaat dan ook het meeste geld in zitten. Heb een beetje zitten kijken, wat 1 van de betere samenstellingen is voor jouw budget.
Zie hier het resultaat: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B512937%5D=1&product%5B558955%5D=1&product%5B353943%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B557834%5D=1&product%5B576423%5D=1&product%5B563658%5D=1&product%5B561075%5D=1&product%5B7517%5D=1

Zit een goede grafische kaart in (7870 Jokercard) - BF3 kan je op High settings spelen 60FPS. (Ultra 30/40 FPS)
De processor is ruim voldoende en zal je met gemak op servers kunnen spelen van pak hem beet 64 man. Ook ontbreekt de snelle SSD schijf niet, zodat de pc en applicaties veel sneller opstarten.
Alleen Windows ontbreekt in het systeem, kan je die toevallig van je oude systeem afplukken? Anders zou je 80 euro moeten besparen op onderdelen en dan heb je een pc die erg snel verouderd is.

Laatst bewerkt: