nieuwe game pc ong.600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

otgar

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2012
hallo,

ik ben bezig een game pc te bouwe en ik heb al wat gezocht
ik wil met mijn pc lekker kunnen game maar ook wel op youtube kunnen en school enz....
ik had al een lijstje gemaakt maar ik weet niet of het wel (goed) kan samenwerken en of ik misschien iets beters kan kopen
mobo:asrock h61 of de Asus Moederbord P8H61/USB3 B3,s1155
processor: Amd phenom ll x6 1055t of de Intel Processor Core i3-2120, s1155
geheugen: corsair vengeance 2x4gb (8gb)
videokaart:Radeon hd 6850
voeding:corsair cx 500 vz
hardeschijf: heb ik al thuis uit me oude pc gehaald:o
behuizing:weet ik nog niet(rond 60 eurie)
optical:sony optiarc ad-5280s
software:windows 7 de normale

is dit een goed lijste ,tips,verbeteringen ik hoor het graag:thumb:!

Is deze niet beter dan wat je nu hebt opgesomd?

dankewel voor je reactie ik vind het lijstje wat jij hebt gemaakt heel goed behalve die behuizing(ik vind hem LELIJK)
en kan ik in plaats van die amd processor niet voor de intel i.3 2120

en aan gezien het lijstje maar 550 euro is heb ik nog wel zo een 75 euro over kan ik dat niet beter nog ergens inversteren

@jackall das geen game pc GT430 is een zwakke videokaart
@otgar de Coolermaster Elite 430 is een redelijke kast kwalitatief goed en een mooie window
de i3 2120 is opzig wel een redelijke processor voor gaming alleen multitasken gaat dan niet zo snel meer
persoonlijk raad ik dan liever een phenom x 4 aan kan prima alle games aan en bied dan nog wat ruimte over voor de achtergrond applicaties

Oh en ik heb perongeluk in de link 2 behuizingen aan geklikt maar ik wil er maar een natuurlijk

Laatst bewerkt:
Thnx asususer
Ik vind de sharkoon behuizing heel mooi
Maar wat vond je van de onderdelen van me lijstje die ik(eigenlijk jouw lijstje met wat aanpasingen) had samengesteld voor gamen want ik wil met me (aanstaande) pc best wel veel game en ik wil ook wel dat het kan op med/high

@Otgar je hebt bij jouw linkje alleen die Aerocool behuizing staan

dit is een iets luxer variant wat ik heb geadviseerd eerst (Snellere Processor met 6 Core's, snellere videokaart, andere behuizing, een Aftermarket CPU koeler om je CPU lekker koel te houden)
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...436843]=1&product[450091]=1&product[245679]=1 kan je Starcraft op Med/High aan en minecraft... ik zou bijna zeggen dat hij hem niet aankan omdat hij daar te snel voor is, (*Gniffel*) (ik speel minecraft op ultra met deze kaart: http://azerty.nl/8-2961-262657/asus-eah5450-silent-di-512md2-.html en dan haal ik 70 FPS)

P.s. heb je ook nog een zeldzaam stukje hardware in je pc, want de scythe mugen 2. rev. B. is eigenlijk al facto, end of life.
is btw een erg populaire CPU koeler geweest (zoals je ziet heeft hij ook een gold award)

Laatst bewerkt:
dankjewel dat laatse lijstje is precis wat ik wou nu alleen nog maar betalen:P

ps:kan het moederbord wel de procosessor en de videokaart aan, aangezien de videokaart en de processor ongeveer 5 keer zo duur zijn of maakt dat niet uit(en hoeveelmb download snelheid per seconde haalt de pc die je hebt samegesteld??

@asususer de mobo die je in je link hebt gezet is wel goed maar dat is net buite me budget 8(
Ik denk wel dat die 6870 wel genoeg is

voeding voldoed trouwens ook niet voor HD6870 in crossfire dan heb je al snel 650watts nodig

Dat is jammer firest0rm het lijstje werd al een beetje deur

durf het niet echt precies te zeggen 600watts zou wel genoeg moeten zijn echter twijfel ik een beetje
ik heb zelf een gtx460(vergelijkbare kaart) in sli gehad op een 600watts voeding en die hield het niet vol
de voeding was een A-merk voeding echter wel 2 jaar oud dus blijft een beetje guess work

ik zou het tog op een 650watts A-merk voeding houden
klikerdeklik

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan