Nieuwe game pc rond 900 euries

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opmerkingen:
Intel heeft bekend gemaakt dat de mogelijkheid bestaat dat er na verloop van tijd, mogelijk afnemende prestaties kunnen optreden in de SATA 300-aansluitingen van de Intel P67 en H67 chipsets.

Hmm geld dit ook voor mij? weet iemand dat of ik die aansluitingen gebruik?

Er is een kans dat jouw moederbord dat heeft, als hij dat heeft kun je hem voor RMA opsturen heb ik gehoord. Er zijn al nieuwe moederborden zonder dit probleem, de ATX bordjes hebben lange levertijd vandaar het mATX bordje, maar al wil je toch een ATX bordje kan je die ook nemen maar dat duurt alleen even langer voor dat je hem heb ;)

(hier met mATX)

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/64841

Laatst bewerkt:
niet met de nieuwe B3 chipsets van intel en die worden nu verkocht dus is dat nieuws niet meer van toepassing

als het goed is wel deze mobo's zijn net nieuw binnen gekomen zou me een beetje verbazen als het niet zo is

Dit is meer chinees voor mij, maar ik denk dat Let0p nu redelijk verder kan komen.
Ik heb dit laatst ook in de computertotaal gelezen. En als er zich een probleem voor doet kun je hem terugsturen!

Je hebt nu een goede game pc, nu is het weer Let0p's beurt om de rekening te betalen XD

@FireStorm
Nee, die oude blijven gewoon in het assortiment volgens mij en er staat geen B3 bij ;)

@RMS123

Ben jij de Personal Assistent van Let0p?:p

Ok dan weet ik dat...
Nu nog 1 ding :P ik heb de resolutie van mijn beeldscherm gevonden en het gaat om een tv/pc beeldscherm met een resolutie van 1280x768 en ik heb gehoort dat ik hiervoor die videokaart van 300 euro niet nodig heb maar dat ik die pas nodig heb als ik een nieuw pc beeldscherm heb?

Waarom besparen op de videokaart? Later wil je misschien ook wel een mooie full hd monitor en ik neem aan dat je dat op de hoogste resolutie wil blijven spelen.

óf een 3d monitor kopen die je videokaart niet ondersteunt :)

aan een GTX460 heb je al genoeg wil je die resolutie halen dit ligt eerder aan de hoeveelheid geheugen die de kaart heeft
verder ondersteunen vrijwel alle videokaarten die net zijn uitgekomen 3d (ook ati)

Dus met de GTX460 is het ook gewoon goed tot ik een nieuw beeldscherm koop dan moet ik ook een nieuwe videokaart kopen?

Wij maken de beste samenstelling die je kunt krijgen voor het budget (€900), met als hoofdzaak gamen, waarom wil jij dan in vredes naam besparen op de videokaart? Met die videokaart kan je dan een paar jaar mee overleven hoor. En waarom geef je dan een budget van 900 euro. Wat zit hier voor bedoeling achter? Ja, je kunt een goedkoop ding er in doen (GTX 460 bijvoorbeeld) en deze later vervangen door een betere, maar dan heb je nu een stuk zwakkere. De GTX 570 haalt 1000 punten meer dan de GTX 460 (dat is veel ;) )

1300100841-380.png

1300100782-440.png

Bron: passmark.com

Laatst bewerkt:
Ok als ik mijn slaris binnen heb over een weekje ofzo dan gaat ik m kopen :D bedankt allemaal ....

Voor een goed moederbord moet er B3 bij staan dat zijn de goede waar de fouten uit zijn gehaald.

Hier is de goede versie.
Maar ik zou eerder voor een moederbord gaan met usb 3 is ook beetje voor de toekomst. En waarom een H67 een P67 voldoet ook goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan