Nieuwe Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

dark8

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
hee,
Ik ben sinds kort van plan een nieuwe "game" pc te kopen. Mijn budget hiervoor ligt rond de 1200-1300 euro. Volgens mij valt hier wel een goed systeem voor samen te stellen. Helaas heb ik niet echt heel veel verstand van pc samenstellen (ik dank hiervoor dit forum :cool:). Maar goed ik speel over het algemeen de wat zwaardere games zoals: oblivion, just cause en battlefield..... Dus zou iemand mij alstjeblief kunnen helpen met het samenstellen van een systeem. Hierbij hoeven geen monitor, toetsenbord muis etc te zitten. Omdat ik zwaardere games speel moet ik natuurlijk wel letten op de grapichs etc.... Als het kan zou ik deze 'zwaardere' spellen graar op mooie kwaliteit kunnen spelen. Alvast bedankt voor uw hulp! :thumb:

Kijk ff op deze site. Daar is o.a een high-end game pc samengesteld. Lees dan ook eventueel de op/aanmerkingen van de lezers die bij dat artikel staat vermeld.

De reden dat ik je meteen naar die site verwijs is omdat je uiteindelijk na veel rondvragen en zelfstudie toch op zo'n soortgelijk systeem zal uitkomen. Het bespaard je dus veel zoekwerk -en tijd. :)

Je hebt waarschijnlijk wel gelijk maar als je kijkt zijn de andere systemen bijvoorbeeld ander budget of er moet wel een scherm bij etc, etc dus heb ik liever dat iemand gewoon op mijn vraag reageert.....

Je kan beter een computerboer bij in buurt,die ook nog helpen als je problemen heeft waar je nog garantie hebt.

Dat zou inderdaad wel kunnen ja als de computerboeren in mijn buurt goed bekend stonden om de spullen die ze verkochten dat staan ze dus niet en het is duurder dan als je het bij azerty bestelt... Daarom vraag ik gewoon of iemand voor 1200-1300 euro gewoon ff een game pc kan samenstellen bij azerty.nl zonder scherm etc en het eindresultaat hier op de site kan posten dat is toch niet teveel gevraagd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan