Dimitri19921
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 apr 2009
Ik ben een weekje bezig geweest om onderdelen voor mijn nieuwe systeem te zoeken. Ik ga voor het eerst mijn eigen systeem in elkaar zetten. Ik ga dus een hoop leren. Ik heb me al een tijd verdiept in de onderdelen en hoe je het allemaal in elkaar zet. Gelukkig heb ik hulp als ik er zelf niet meer uit kom, maar ik denk dat ik zelf al een heel eind kom.
Ik heb hier zelf een Nvidea 9600 GT liggen en 2 harde schijven wat bij elkaar een terabyte is, verder heb ik hier nog een voeding van 480W en ik heb nog wel geluidskaartjes en meer, dat zit dus wel goed.
Proccesor: AMD Phenom II X4 940
Moederbord: Foxconn A7GM-S
RAM geheugen: OCZ Gold Dual Channel Kit 4GB
Koeler voor proccesor: Scythe Mugen 2
De kast: Cooler Master Sileo 500
Hebben jullie tips voor mij of hebben jullie betere combinaties, dan hoor ik dat graag. Het budget maakt niet zo heel veel uit, als het maar tussen de € 300,- en € 400,- euro blijft. Het gaat er vooral om dat ik weer een tijd vooruit kan met de nieuwste games.
Ik heb hier zelf een Nvidea 9600 GT liggen en 2 harde schijven wat bij elkaar een terabyte is, verder heb ik hier nog een voeding van 480W en ik heb nog wel geluidskaartjes en meer, dat zit dus wel goed.
Proccesor: AMD Phenom II X4 940
Moederbord: Foxconn A7GM-S
RAM geheugen: OCZ Gold Dual Channel Kit 4GB
Koeler voor proccesor: Scythe Mugen 2
De kast: Cooler Master Sileo 500
Hebben jullie tips voor mij of hebben jullie betere combinaties, dan hoor ik dat graag. Het budget maakt niet zo heel veel uit, als het maar tussen de € 300,- en € 400,- euro blijft. Het gaat er vooral om dat ik weer een tijd vooruit kan met de nieuwste games.