Nieuwe (game) pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig ben jij zo dom :cool:;)

Je moet de monitor aansluiten op 1 van de rode aansluitingen links op de foto. Op de losse videokaart.
Dit is dus waarom ik een foto vroeg: dan kan ik het veel sneller uitleggen.

Yay ik ben dom:P maar dat plaatje dat jij mij liet zien was ook een witte aansluiting:P
pff echt geklooit om me scherm in te stellen tot DVI aan de handleiding had ik ook niet zo veel maar tis gelukt yay alleen moet elke keer op nieuwe klooien als ik hem uit zet:P
maar hij doet het yay:P
volgende punt internet lukt ook niet( voel me echt dommer worden met elke stap maar goed:P)
Waar moet ik de antenne opaansluiten?

ok ik heb dus een handleiding gevonden en die zegt installeer eerst de cd en doe dan pas de kaart er in.
Maar die zit er al in( als het goed is) dus wat nu?:p

Zo dom vind ik je niet, hooguit een beetje onervaren ;)

Wat ik begrijp is dit:
1. Je computer doet het nu en je hebt windows proberen te installeren
2. Je zit nu in windows en je hebt beeld.
3. Je hebt nog geen cd van je moederbord in de dvdbrander gedaan.

Wat nu te doen?

Doe de cd erin en installeer de drivers. Te beginnen met chipsetdriver en daarna gevolgd door de andere drivers. Meestal komt het wel in beeld te staan welke je allemaal moet doen.

aha vroeg me ook al af waarom die er bij zaten die cd's:P
daarna de video card cd?

Update:
Ik heb gewoon gekozen installeer alle drivers:P
Toen video kaart cd der in gedaan en die geïnstalleerd.
maar draadloos internet krijg ik dus niet aan de praat:P
hij zegt ook van onderaan de taakbar edimax wireless lanx card not exist:confused:

ja geprobeerd maar dan gaat ie gelijk de driver installeren en dan moet ik een 'apparaat' kiezen maar dan kan ik niks kiezen...
moet ik trouwens de antenne al aansluiten?( er zat zo'n goud dingetje waar die op paste maar dat maakte veder geen verschil)

Ja dat zal ik wel doen als ik jou was.

Wat staat er in apparaatbeheer (rechtermuis 'deze computer' - 'eigenschappen' en dan kiezen voor apparaatbeheer) iets van de edimax, of een uitroepteken of iets dergelijks?

ok draai wel tot ie vast zit( ofzo geen handleiding daar voor maarja:P)
er staat:
Ralink RT61 Turbo wireless Lan card( met uitroepteken)
en
Realtek RTL8168D/8111D Family PCI Gigabit ethernet NIC (NDIS 6.0) ( zonder uitroepteken)

Die Ralink moet je deinstalleren. Das niet goed.
Rechtermuis en dan driver deinstalleren.

En dan nog een keer de edimax-setup draaien.

heb ik gedeinstaleerd en daarna de cd weer geprobeerd weer het zelfde verhaal hij installeert iets( ik vermoed die ralink driver) en dan vind ie geen apparaat dus kan ik weer niks...
als ik dat programma van jouw gebruik dan is ie heeeeeeeeeeeeeeel lang bezig terwijl instalie al klaar is lijkt me niet dat het zo super lang zou moeten duren:confused:

update: oe oe lama ik kan een netwerk kiezen joepie:P
weet niet wat ik gedaan heb maar het werkt dan is alles goed lol
bedankt voor je hulp:D
hoop dat ik nu alles gehad heb:P

Laatst bewerkt:
ben ik weer:P
krijg het geluid niet aan de praat...
en volgens mij zit het stekertje wel in de juiste poort dus of hij moet ergens anders in(foto maken?)
of misschien miss ik bepaalde software maar keek bij apparatenbezit en zag 2 soorten geluid staan dus ehmm zeg het maar:confused:

geen uitroepentekens?
Wat voor geluidset heb je?

(nu is geluid niet helemaal mijn ding...)

Je moet ergens in je configuratiescherm een optie voor geluid hebben, daar kan je bijv je boxen configureren. Ik heb zelf een engelse versie. Daar staat het bij " Hardware and Sound" .

Logitech nog wat maar zou gewoon moeten werken.
Nu is er iets vreemds ik hoor wel windows geluiden bijvoorbeeld wanneer die vraagt om toestemming om veder te gaan maar geen muziek van windows media player of bij spelletjes:confused:

Update gelukt voorlopig:P

Nu vroeg ik me het volgende af met deze kast zou je de fans kunnen regelen maar hoe doe je dat dan?
of doet ie dit ook automatisch ?

Laatst bewerkt:
Of ie het automatisch doet weet ik niet.
Ik denk, gezien de prijs van de kast, dat er in de kast koelers zitten die je op low en high kan zetten (en misschien medium).
Er zijn fans die automatisch kunnen, maar dan moeten ze wel aangesloten zitten aan het moederbord, of aan een speciale fancontroller. En die laatste heb je niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan