Nieuwe (game) pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok dus ik heb even gekeken en je hebt er inderdaad geen cd/dvd rom ingedaan nog sugesties?

Af

* Cooler Master Gladiator 600 - MidtowermoId 212287Stukprijs € 58,56

* Edimax EW-7128G - Netwerkadapter - PCI -Id 47984Stukprijs € 14,14

* XFX Radeon HD 4890 - Grafische adapter -Id 207707Stukprijs € 166,59

* Asrock M3A780GXH/128M - Moederbord - ATXId 215532Stukprijs € 74,51

* Azerty Montage volledig systeem 1 jaar gId 7517Stukprijs € 59,00

* CoolerMaster Real Power M620 Modular PSUId 35578Stukprijs € 85,64

* Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD103Id 35626Stukprijs € 73,59

* AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Id 210544Stukprijs € 177,39

* OCZ Titanium Dual Channel Kit - GeheugenId 224669Stukprijs € 69,56

* Microsoft Windows Vista Home Premium w/SId 221446Stukprijs € 113,55

* Samsung SH-S223B - Schijfstation - DVD±Id 219782Stukprijs € 19,98 ( Heb zelf maar wat gekozen wist het anders ook niet:P)

Dit word het dan wat vind je der van marsmannetje?( andere meningen zijn ook gewaardeerd natuurlijk:D)

mooi systeempje. Wel ietsjes duurder dan je beginsysteem, maar deze is dan wel helemaal op maat :)

waarschijnlijk kunnen ze de OCZ Titanium Dual Channel Kit - GeheugenId 224669Stukprijs € 69,56 voorlopig niet leveren... terwijl eerst nog 2 á 3 dagen stond.
Maar ja weet jij misschien nog een alternatief marsmannetje?
Ik dacht misschien of een ander merk( eentje die goed is maar niet te duur) of misschien eentje die iets sneller is van het zelfde merk.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[221723]=1&product[71323]=1&product[88982]=1

Het goedkoopste of het duurste uit deze lijst. (het geheugen dat je gekozen had zou toch nog steeds snel geleverd moeten kunnen worden :confused:)

Overklokken ging je niet doen, toch? Dan zou het goedkoopste prima zijn.
Je zou zelfs nog value ram kunnen nemen, of 2 losse stripjes van 2GB:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...220819]=2&product[224668]=1&product[213070]=1

Echt heel raar ik had ze ook gemailt en ze zeggen dat het nu ineens weer 2 á 3 werkdagen is:confused:
Bedankt voor je snelle reactie in iedergeval:)
en overklokken ehmm weet niet miss ga ik het ooit eens proberen dan zie je vast wel weer een vraag van me verschijnen:p

staan ook op mijn lijstje en ja, de leveringstermijn werd 2x gewijzigd

leveringstijden zijn niet de sterkste kant van Azerty (is al jaren zo...)
Maar ja: ze zijn ook afhankelijk van de info van hun leveranciers.

ja ik dacht echt zo van gister was het nog 14 zal wel:P
Moet nog maar 3 onderdelen yay:P Zouden vandaag moeten komen maar goed...

PC binnen maar...

Ik heb de pc binnen maar krijg hem niet aan de praat heb alles juist aangesloten(denk ik in iedergeval) maar krijg geen beeld....
Ik heb verschillende schermen geprobeerd maar het werkt niet.
Hij zou toch gewoon beeld moeten geven of niet?(de computer zelf gaat wel aan)
Dus ik denk dat of de video kaart kappot is( heb ik weer natuurlijk:() of ik doe iets verkeerds...

Ik ga er altijd vanuit dat jullie (mensen met vragen) iets verkeerd doen.... :cool:;)

Maar punt nummero uno: Heb je je monitor wel aangesloten op de juiste poort. Op het moederbord zit onboard ook een vga-poort. Die moet je niet hebben.
Wellicht denk je dat je die moet hebben, omdat dit de enige poort is waar hij zo op past.
Dat is niet zo.

Bij je videokaart zit een verloopstukje. Deze zet je op je dvi-poort van de losse videokaart.
Kijk eens of je het kan vinden, anders zoek ik wel een plaatje voor je op.

haha ja dat zal dan wel:P
ik keek gewoon eigenlijk naar me eigen pc en deed het in dezelfde poort...
zit geen verloop stukje alleen wat snoertjes maar die lijken meer voor de binnenkant bedoeld( in de kast) dus als je plaatje hebt zou fijn zijn...

vga-to-dvi.jpg

Dit verloopstukje moet ergens in de dozen zitten.
Heb jij eigenlijk alle dozen mee geleverd gekregen? (dat vraag ik me nu al heel lang af bij computers die in elkaar gezet worden door webshops)

En misschien helpt dit plaatje om de losse videokaart te herkennen:
4a2bc4ac28531-pckast.jpg

Laatst bewerkt:
Dat zit er dan niet bij:eek:
ik heb alleen maar heel veel kabeltjes maar geen verloopstukjes...
en ja je krijgt alle doosjes er bij die zitten samen in de grootte doos.
Maar goed wat nu? kan je zoiets ergens kopen en welke zou ik dan moeten hebben?:confused:

Voor 90% zeker dat het erbij zit.
Maar het zit vaak een beetje verstopt in een hoekje: Tis niet zo groot he....

Het is trouwens wel te koop hoor, maar het zit er gewoon bij.

Package Contents: DVI Adapter, HDTV Component Adapter, 6 Pin Y Power Cable, DVI to HDMI Adapter, HDMI Cable

Laatst bewerkt:
alles overhoop gehaald minstens 10 keer kan het niet vinden...
zou het misschien bij het beeldscherm kunnen zitten?( heb ik ooit gekocht)
en anders waar haal je zoiets?

http://www.azerty.nl/8-1142-69920/club-3d-vga-adapter-dvi-i-.html

Maaar je moet even aan Azerty mailen dat de adapter niet in de doos van de videokaart zit. Waarschijnlijk is deze bij het uitpakken uit de doos geraakt (zal vast per ongeluk zijn). Ik zou dus gewoon vragen of ze die adapter alsnog op kunnen sturen.

Anderzijds moet je dan weer een paar dagen wachten... Ik denk dat een gemiddelde computerzaak bij jou in de buurt ook wel zo'n adaptertje heeft. En misschien ken je mensen met ook een gamepc? Veel mensen hebben tegenwoordig een dvi-monitor en hebben heel de adapter niet nodig. Dan kan je de adapter lenen.

Ok als jij zeker weet dat ik die nodig heb...
dan val ik ze maar weer eens lastig met een mailtje zijn ze vast dol op:p
pff weer 4 dagen wachten...

Ik zou niet moeilijk doen en morgen gewoon in de omgeving zo'n ding halen... (als deze daar niet te duur is). Je heb bij je monitor echt geen dvi aansluiting?

Ik heb een DVI gevonden hoor ik blij:rolleyes:
stop hem der in koste veel moeite vooral bij me scherm ah fijn ik vol vertrouwen dat deze hoop schroot eindelijk beeld zou geven...
maar nog steeds niks...
en het rare is ook net als bij die andere monitor kabel hij 'voelt' wel dat ie der in zit(anders staat er iets van no signal) maar hij geeft me geen beeld. De monitoren gedragen zich allemaal alsof de computer uitstaat. Dus ik denk echt dat het de video kaart is...
Maar goed waarschijnlijk laatste keer dat ik een computer bestel *zucht*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan