Nieuwe game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat is het verschil tussen HD5870 HD5850

En ik heb aan een ictér gevraagd en die antwoorden

Bijna elke week komen er weer nieuwe aanbiedingen bij computerstunt. Meestal op een maandag.

Die ene van 4 launch is wel ok, maar erg duur hoor. 1000 euro in totaal. De pc s nu kosten echt niet meer zoveel.

Kijk anders bij Dell. Die zijn ook veel goedkoper.

Klopt deze uitspraak?

wat is het verschil tussen HD5870 HD5850

En ik heb aan een ictér gevraagd en die antwoorden

Bijna elke week komen er weer nieuwe aanbiedingen bij computerstunt. Meestal op een maandag.

Die ene van 4 launch is wel ok, maar erg duur hoor. 1000 euro in totaal. De pc s nu kosten echt niet meer zoveel.

Kijk anders bij Dell. Die zijn ook veel goedkoper.

Klopt deze uitspraak?

Nee, die uitspraak gaat nergens over.

De HD5870 is de grotere broer van de HD5850. Maar de HD5850 is een prima kaart die voor jou denk ik genoeg is.

Oke die uitspraak klopt niet..

Maar wat is dan anders aan die grotere broer :D

Beste,

U heeft een bestelling geplaatst voor onderdelen voor een te assembleren systeem met daarin de Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5850 1GB 2xDVI/HDMI/DP Retail. De kaart is op het moment niet leverbaar en de verwachte levertijd is nog onbekend. Ik zie echter dat onze leverancier een andere HD5850 direct kan leveren namelijk de: Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD5850 OC 1GB DDR5 HDMI/DP voor € 274.50 (artikelnummer: 089071 ), http://www.4launch.nl/shop/product/089071/.

Als u wenst te switchen kunt u reageren op de email of bellen. Natuurlijk kunt u ook blijven wachten tot de Sapphire kaart weer leverbaar is.

Met vriendelijke groet,

Ruud Goossens
Afdeling Verkoop
4Launch BV

Beste,

U heeft een bestelling geplaatst voor onderdelen voor een te assembleren systeem met daarin de Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5850 1GB 2xDVI/HDMI/DP Retail. De kaart is op het moment niet leverbaar en de verwachte levertijd is nog onbekend. Ik zie echter dat onze leverancier een andere HD5850 direct kan leveren namelijk de: Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD5850 OC 1GB DDR5 HDMI/DP voor € 274.50 (artikelnummer: 089071 ), http://www.4launch.nl/shop/product/089071/.

Als u wenst te switchen kunt u reageren op de email of bellen. Natuurlijk kunt u ook blijven wachten tot de Sapphire kaart weer leverbaar is.

Met vriendelijke groet,

Ruud Goossens
Afdeling Verkoop
4Launch BV

Dat zou ik dan zeker doen. =)

Ik heb net de pc ontvangen..maar er zijn wel onderdelen mee verstuurd waar dienen die onderdelen voor?

Ik heb net de pc ontvangen..maar er zijn wel onderdelen mee verstuurd waar dienen die onderdelen voor?

Moeten wij nu gaan raden wat 4Launch heeft meegestuurd? :confused: Wat meer vertellen over de "onderdelen" kan geen kwaad! :)

Veel draden in het doosje van videokaart, koeler ect.
Is dit bedoeld om het aan te sluiten?

Ik heb wel met assemblage betaald.

Veel draden in het doosje van videokaart, koeler ect.
Is dit bedoeld om het aan te sluiten?

Ik heb wel met assemblage betaald.

Ik weet nu nog steeds niet wat je precies bedoelt.

In de doos van de videokaart zullen wel een aantal kabels zitten.
Koeler?

Ik neem aan dat je gewoon een kast met inhoud hebt wat nu aangesloten is? De dingen in doosjes zijn meestal extra's die niet gebruikt zijn bij de assemblage.

Ik geef mijn oude pc aan mijn pa..maar hoe krijg ik alle bestanden en programma's weg zonder windows xp, internet msn weg te halen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan