nieuwe game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

beau398

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2011
hallo

ik wil graag een nieuwe pc gaan halen omdat de pc die ik nu heb dus amper wat aankan
dus wou ik vragen kan iemand voor mij een pc samen stellen met een budget van rond de 500 euro als iemand dat zou willen doen zou ik heel dankbaar zijn:o

500 euro is erg krap zeker voor game pc's

zou je dit even kunnen invullen dan kunnen wij jou beter helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

hoi

de nieuwe computer mag tussen de 500-600 euro kosten iets duurder is eventueel ook geen probleem
ik wil graag gamen met de pc.
en het maakt niet uit of de pc lawaaierig is of niet .
en ik heb geen ervaring met in elkaar zetten van een pc dus het liefst kant en klaar
besturing systeem heb ik nu windows 7 maar als er een andere is die beter omgaat met gamen etc dan is dat ook goed.

goed geef me even dan stoom ik wat voor je klaar

EDIT:
klikerdeklik
Intel Core i5 2400 zeer krachtig zeker bij het spelen van games
4GB DDR3 ram geheugen
HD6790 1GB videokaart kan elk spel aan op medium kwaliteit
1TB Samsung Spinpoint F3 HDD
Asrock moederbord
500watts Corsair Builder series A-merk voeding
Coolermaster Elite 430 behuizing met window airflow is redenlijk goed in deze kast
Assemblage doet de winkel je krijgt hierbij 1 jaar garantie

Laatst bewerkt:
dankje wel voor het samen stellen en ik ga er zeker wat mee doen
mvg beau

graag gedaan:thumb:

Is er samenstelling voor u gemaakt bij Azerty vul dan als ordercommentaar "Code Helpmij" (zonder quotes) in en steun Helpmij!

en dan had ik nog 1 vraagje weet je mischien ook voor hoeveel ik mij oude pc ongeveer kwijt zou kunnen? het gaat om de packerdbell imedia s1300

AMD athlon(tm) II x2 220 processor 2,80GHZ
RAM 4G
64bits besturing windows 7 home premium
280G harde schijf
GeForce 6150SE nForce 430

dat is hem of moet ik dit ergens anders plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan