Nieuwe Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ja het lezen van de hd maar je liet het net voorkomen of de pc 6x sneller werd ;) maar een ssd is inderdaad een verademing maar als ik moest kiezen bij een aankoop zou ik eerst voor een goede videokaart of processor gaan. zoals eerder gemeld een ssd kan altijd nog.
Ja lijkt mij wel, maar misschien heeft iemand andere ideeen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Kan maar hoeft niet perse ik neem aan dat je een case fan bedoeld.

Hoi,

Zoals al gemeld kan je hem ook laten assembleren doe hier een windows bij en je heb denk ik een prima gamepc met de nieuwste hardware

Kan het kloppen dat de prijzen op Azerty heel erg fluctueren? Volgens mij is de pc die bovenstaand is samengesteld nu +/- 100 euro voordeliger dan wanneer de link geplaatst werd. (vorige week vrijdag)

Dat kan, maar heeft niks te maken met Azerty. Maar hoe nieuw de hardware componenten zijn en hoeveel de consument bereid is om voor het product te geven.
De consument houd de prijs hoog of juist niet. Mooi voorbeeldje is Apple apparatuur.

De hardware componenten in die build zijn net een maand uit. Vandaar dat de prijs altijd start met de hoofdprijs. Waarschijnlijk omdat ze zien dat de consument niet de hoofdprijs voor het nieuwe apparatuur wilt betalen. Zakt de prijs automatisch. Maar het komt ook door de concurrent die druk uit oefent. AMD kaarten zijn ook flink in prijs gedaald, zelfde geld voor de processoren.

- AMD 7870 Was altijd 190-200 euro nu 170
- AMD FX8350 was altijd 200 euro nu 170

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan