Nieuwe (game) pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je €50 meer wil betalen kan je ook voor de HD 7870 XT gaan.
Die is een stuk beter dan 7850.

Laatst bewerkt:
En als we er nog is 20 tegen aan gooien. Hebben we een nog betere kaart de GTX 760 i.p.v een videokaart van 2 jaar oud, die ongeveer tegelijker tijd is uitgekomen met de GTX5xxx.
Wel de kaart houd nog steeds de nieuwste kaarten van Nvideau bij :)

@Miksel soms heb je een bedrag waar je aan moet houden. Die 50 euro is 8,3% meer dan het oorspronkelijke bedrag wat de TS in gedachte had.
Kan je wel zeggen, ja het is maar 50 euro. Maar zo blijf je bezig en voordat je het weet zit je aan de 1000 euro.

Ps: Voor die 50 euro kan ik een retour vliegticket krijgen naar London.

Laatst bewerkt:
Met de HD 7870 XT kom je op de €620,- uit, lijkt mij een goede investering.

@sander dus als ik een nvidia gtx760 haal dan kom ik dus uit op €640?? Dat is maar 40€ boven mijn budget en als dat een goede en snelle videokaart is vind ik dat wel waard, het zelfde geld voor de kaar van miksel12.

Met de gtx 760 betaal je inderdaad €640 en is beter dan de hd 7870 XT.

Volledige pc?

Hoi,
Ik heb zo juistzelf even een pc samengesteld, ik weet zelf alleen niet zo goed of de voedig genoeg vermogen heeft, of het moederboard de juiste aansluitingen heeft, past alles in de behuizing en of ik niet iets ben vergeten? Zouden jullie daar a.u.b naar willen kijken?

Setup:
Sweex lan pc card gigabit
Croshair 8gb 1600 mhz cl10 ddr3
Zotac geforce gtx660
Microsoft windows 8
MSI fm2-a75ma-35 fm2
Lg gh24ns95
Corsair cx430m
Amd a8-6600k
Cooler master k380
Nexus 120mm basicseries|real silent case fan
Logilink pc0043
Sandisk readycache 32gb
Seagate 2.5" 320gb
Assemblage
Windows instalatie
Nexus 80mm basicseries|real silent case fan
Logitec ls21
http://nl.hardware.info/wensenlijst/484243/geen_username/wensenlijst-1

EDIT:
Is deze pc geschikt om mee te gamen (medium-high)
En ik wil hem gaan halen (als ik hem ga halen) bij afuture.nl

Laatst bewerkt:
Het belangrijkste is of ik niets aan onderdelen mis pcfreak1997
En ghznvan processor 3,9 ghz
Videokaart 993 mhz (minimum)
Ddr3 1,6 ghz

wat is het punt van die kaart als je al een gigabit onboard poort hebt die op je moederbord zit?
of is deze voor een laptop?

verder kun je die 70mm fans beter eruit doen die zullen veel lawaai maken 45Dba is totaal niet stil (kleine fans zijn bij voorbaat al niet stil)

ja je kan er mee gamen maar je voeding is ontoereikend hiervoor heb je toch echt een 500watts voeding nodig

kun je niet beter gewoon voor een Am3+ of Socket 1150 systeem gaan
de processors voor FM2 zijn over het algemeen een heel stuk trager dan Am3+ en 1150 processors

ze komen met sterke ingebouwde gpu's echter ga jij die niet gebruiken omdat je een losse videokaart erbij koopt dus kun je beter gewoon voor een krachtigere cpu gaan

Laatst bewerkt:
@Nielsf12: Welkom nog op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag van vandaag bij je eerdere topic gezet. Deze was gister immers nog actief.
Het gaat nog steeds om de aanschaf van een nieuw systeem. Je nieuwe vraag past dus prima bij je eerdere en behoeft dus geen nieuw topic.

Succes met je vraag.

@frankwannet bedankt, ik vergeet steeds dat ik al een topic had die ongeveer met het zelfde te maken had.
@firest0rm ik had niet door dat er al een gigabit onoard bij het moederboard zat dus die kan weg, over die 70mm fans geluid maakt mij niet zoveel uit dat ben ik wel gewend want mijn laptop maakt ook gigantisch veel geluid dus ceel erger kan het niet worden.
Betreft de cpu daar ga ik even naar kijken of daar niet een betere voor is, maar is het niet mogelijk om de onboard van de amd a8-6600k te gelijk te gebruiken met de gtx660?

@sander17111988 dat ziet er inderdaad goed uit het enige is ik vind de behuizing niks, ik wil wel dat die er best mooi uitziet want hij komt (als ik hem ga halen) midden in de woonkamer te staan:)

Betreft de cpu daar ga ik even naar kijken of daar niet een betere voor is, maar is het niet mogelijk om de onboard van de amd a8-6600k te gelijk te gebruiken met de gtx660?
nee het is het een of het ander dit moederbord ondersteund geen virtu mvp en ook al zou dit wel kunnen gaat het geen boost geven in je grafisch vermogen

@firest0rm oke ik begrijp het :), overigens ik had het ook al aangepast naar een AMD fx-6300 met zoals je zei AM3+ aansluiting en zonder onboard videokaart.

Sander dat zou inderdaad kunnen maar als het mogelijk is om een computer die medium-high games aan kan zelf goed samen te stellen dan doe ik dat liever puur omdat je het aan kan passen naar wat je zelf wil, die gene die jij iets hebt aangepast voor onderandere de voeding is goed het enige wat ik heb verander is de behuizing. Verder wil ik wel even kijken naar die kant en klare asus maar om goed in te schatten wat ik krijg voor welke prijs wil ik wel graag de prijs weten en helaas zie ik geen prijs staan (heb ook nog miet verder gekeken dan die pagina, dat moet ik nog even doen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan