Nieuwe game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seantf

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
Berichten
140
Hey iedereen,

Ik wil een nieuwe pc samen stellen en ga dit denk ik doen via alternate maar ik heb een vraag aan jullie over wat jullie aan zouden passen en wat in jullie ogen on nodig is.
Dit is de set-up waar ik aan zit te denken.

Grafische kaarten NVIDIA PCIe
EVGA GeForce GTX 760 Dual 4GB FTW w/ ACX Cooling
2x DVI, HDMI, DisplayPort, SLI 1 x € 319,-*

Software OEM Besturingssystemen
Microsoft Windows 8.1
Nederlands 1 x € 89,90*

Intel® Core™ i7-4790K
(FC-LGA4, "Haswell-R", boxed)
€ 319,-*

Voeding:
Cooler Master G750M, 750 Watt voeding
(Zwart, 4x PCIe, Kabel-management)€ 74,90*

Behuizingen Big Tower
Aerocool XPredator Evil Green
USB 3.0, Window-kit, Zwart/Groen 1 x € 107,90*

DVD-reWriters Serial-ATA
LG GH-24NS
12-x DVD-RAM, Zwart 1 x € 19,99*

ASUS MAXIMUS VII RANGER, socket 1150 moederbord
(RAID, Gb-LAN, Sound, ATX)
€ 149,90*

Harddisks 3,5 inch SATA
Seagate Desktop SSHD, 2 TB
SATA 600, ST2000DX001, 8 GB Flash 1 x € 99,90*

Geheugen DDR3-1866
Kingston HyperX 16 GB DDR3-1866 Quad-Kit
KHX1866C9D3K4/16GX, Genesis, XMP 1 x € 172,90*

Deze samenstelling kost 1353 euro.
Budget 1200-1300 euro.

Waarvoor ga ik deze pc gebruiken?
Gamen.
Games die ik speel Battle field Hardline/Battlefield 4 en natuurlijk nog andere games die in de toekomst komen.
Ik gebruik 2 monitoren Full HD

Maar ik ga ook games developen op deze pc doormiddel van Unreal Engine.

Iemand nog tips of dingen die overbodig zijn?

Groetjes en alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je weet dat alternate wat aan de dure kant is hier dezelfde alleen andere voeding nu zoi ik er nog een ssd en goede processorkoeler bij doen dan wordt dit bv
 
goeie dag modag hartelijk dank voor de reactie.

SSD was ik inderdaad vergeten.
Ik wil de pc liever niet zelfstandig in elkaar zetten omdat het mij heel erg zonde lijkt als ik iets verkeerd doe met de processor of iets dergelijks.
Weet jij of het mogelijk is om bij azerty de pc in elkaar te laten zetten? Want ik kan het atm niet op de site vinden.
 
ik snap niet waarom je 16 gb ram hebt genomen 8gb is meer dan genoeg en met dat geld dat je daar mee bespaart kan je een betere videokaart kopen
 
16Gb ram leek mij juist wel goed voor het game development wat ik wil gaan doen op deze pc. Maar zou dat niet nodig zijn dan? Andere kant is wel kan ook gewoon 8 nemen merk ik dat ik te kort kom prik ik er gewoon 8 bij. True
 
misschien een idee op sli of crossfire te gebruiken dat helpt ook wel vooral omdat je met 2 monitoren wilt werken lees ik
 
zou ik juist vermijden bij het maken van games wil je een stabiel systeem dat heb je niet met sli/cf
 
Zou 1 van jullie een mandje voor mij samen kunen stellen bij azerty wat jullie zouden doen? Want ik weet het namelijk niet meer :s geen verstand van moederborden enz.

Budget heb ik iets moeten bij stellen naar 1200-1300 euro door onverwachtse kosten :(
 
Er zitten ook twee acties bij een cashback actie en een actie waarbij je bij een aankoop van een gtx videokaart watchdogs gratis krijgt

Cashback actie

watchdogs
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan