nieuwe Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

shayvdl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2015
Ik ben van plan om een eigen game pc te bouwen en ik heb maar een klein budget van 300-400 euro maar ik heb er zelf niet zoveel verstand van.
http://uk.pcpartpicker.com/p/sxcXBm
Zijn dit goede onderdelen voor games zoals CS:GO, LOL en andere vergelijkbare spelen?
Ik zou graag tips willen krijgen wat wel goed is en niet.

Begin eens met dit verhaal door te nemen, dan ben je al een heel eind op weg.
Het basis-systeem zit ruim onder de € 400 en is sneller als hetgeen jij bij elkaar gezocht hebt.

bij het laaste bericht zie ik geen ram cards dus zou de pc het niet doen en er zit op die lijst ook geen kast omheen en ik denk dat je met een enkele cooler in de voeding het niet aankan dus dat zou er ff bij moeten tenzij je nog een oude kast heb staan waar je het in kan doen

Incredebelbobs:
RAM: de Crucial Ballistix
PC kast: Fractal Design Core 1100

Verder zou ik wat meer geld uitgeven aan een kwalitatief goede voeding... Die goedkope dingen zijn vaak zeer onbetrouwbaar wat kan leiden tot explosies (JA! echte explosies) of rook (kan giftig zijn).
Ik zou vooral kijken naar Corsair; Seasonic. DEZE is maar een paar euro duurder dan degene door rapsac en is zeker veel betrouwbaarder!

Ook zou ik iets meer geld uitgeven aan de harde schijf en daar een western digital in zetten; die zijn namelijk zeer betrouwbaar!
DIT is een zeer goede 1TB harde schijf

Greetz
Wilco.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan