Nieuwe gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamerr

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2012
Hallo iedereen,

Ik ben van plan een nieuwe game pc te kopen. Veel mensen zeggen dat je voor een zelf samengestelde pc meer waar voor je geld krijgt.
Nu is het probleem, ik wil graag een pc samenstellen, maar ik weet niet wat voor dingen ik moet kopen. Ik ken wel iemand die hem voor mij in elkaar zet dus dat is geen probleem.
Mijn budget is rond de 630 euro. Ik wil graag hoge graphic games gaan spelen, zoals Guild Wars 2 en Battlefield 3 en die op de hoogste settings draaien.

Gamerr

Hallo en welkom op helpmij

beantwoord even de volgende vragen dan kunnen wij jou beter helpen
Heb je nog windows 7 nodig?
wie gaat de assemblage doen jij of de winkel?
Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
Heb je nog Monitor Muis of toetsenbord nodig?

battlefield 3 op zijn hoogste settings ga je niet redden met 630 euro dit zal een budgetief game pc'tje zijn
je zult dus blij moeten zijn met medium/high voor battlefield 3 en dat soort games

Laatst bewerkt:
Budget - rond de 630 euro
Doel - gamen
Omgeving- ik heb niet zoveel last van lawaaierige pc's, als ze maar niet het geluid hebben van een stofzuiger
Assemblage - met de juiste componenten kan ik hem zelf in elkaar zetten
Besturingssysteem - Windows 7, maar die heb ik al klaarliggen
Opties / randapparatuur - ik heb niks om te hergebruiken en ik heb zelf randapparatuur. Ik weet niet of ik er specifieke hardware in moet doen.

Ik hoop dat dit een beetje helpt.

Ik kan je nu al zeggen dat je met die budget games als bf3 niet op de hoogste settings kan draaien.

Dat dacht ik ook.. maar ik heb een beetje rondgekeken, en ben uiteindelijk op deze pc gekomen, http://gamepc.nl/amd-game-pc deze heeft ongeveer alles wat ik nodig heb, maar de zaak zelf zet hem in elkaar en hij word gebracht wat allebei wat kost. Als ik die kosten gebruik om er betere dingen in kan zetten, krijg ik meer waar voor me geld. Nu moet ik dus alleen nog uitzoeken wat voor dingen ik moet kopen, want ik heb er geen verstand van.

Laatst bewerkt door een moderator:
nee de nvidea kaarten zijn niet beter.
Ze zijn gewoon gelijk en hebben beide een winnaar op bepaalde prijsklassen.

Oke, dan is mij dus onzin aangepraat. Dank je

Hartstikke bedankt Firestorm om dit voor mij uit te zoeken! Ik zal hier eens rustig naar kijken.

Ik neem aan dat je je eisen hebt aangepast en niet meer alle games op de hoogste settings wilt spelen :d

als het met dat geld niet kan dan gaat het jammer genoeg niet door.

Ik zit nu met een nieuwe vraag. Ik heb een nieuwe pc gevonden bij de Aldi waarvan mensen zeggen dat die beter is dan de onderdelen die firest0rm mij gaf.
Zouden jullie kunnen kijken welke beter is? De andere pc is deze: http://aldi.medion.com/md8371/nl/?refPage=aldi
Hij is ietsje duurder maar dat maakt niet uit.

zou graag een gesprek aan willen gaan met die mensen

de processor is idd beter echter hebben games hier niks aan
bij het spelen van games is de videokaart meer van bellang
de videokaart die ik had gekozen een HD7850 (als ik het goed heb) is VEEL krachtiger dan een HD7670 en dat maakt de pc die ik heb samengesteld automatisch een betere game pc!

een i7 voegt niks toe aan het spelen van games je kunt iedere game op ultra spelen met een simpele i5 processor
een videokaart echter wel als jij een slechte videokaart hebt dan kun je niet gamen

Laatst bewerkt:
zou graag een gesprek aan willen gaan met die mensen

de processor is idd beter echter hebben games hier niks aan
bij het spelen van games is de videokaart meer van bellang
de videokaart die ik had gekozen een HD7850 (als ik het goed heb) is VEEL krachtiger dan een HD7670 en dat maakt de pc die ik heb samengesteld automatisch een betere game pc!

een i7 voegt niks toe aan het spelen van games je kunt iedere game op ultra spelen met een simpele i5 processor
een videokaart echter wel als jij een slechte videokaart hebt dan kun je niet gamen

Bij wat je voor mij had samengesteld zat een Radeon HD 6870. Een 7850 is helaas te duur om bij het pakket toe te voegen. Kan er op Azerty misschien een betere pc worden samengesteld dat ik betaal voor de aldi pc, of is de hd7670 goed genoeg voor gewone games op hoge kwaliteit? (zware games zoals battlefield 3)

de HD6870 is ook een heel stuk krachtiger dan een HD7670
battlefield 3 ga je met die pc niet op hoge kwaliteit spelen omdat de hd7670 een workstation kaart is
wil je gamen dan heb je meer een HD7770 of HD6850 nodig (keep in mind de HD7770 is zelfs zwakker dan een HD6850 )

HD7670 < HD7750 < HD7770 < HD6850 < HD6870 < HD7850 <HD6950 < HD7870 = HD6970 < HD7950 < HD7970
wil je battlefield 3 op high spelen dan heb je zeker een hd7850 nodig

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan