nieuwe gaming pc wat te kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marieke1985

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
hallo

ik wil graag een nieuwe gaming pc kopen die wat langer meekan dan 2 jaar ik heb nu een laptop van asus NB G60VX
4 GB ram, Nvidia Geforce GTX 260M, Windows 7
die heb ik nu bijna 2 jaar en speel er alleen world of warcraft mee maar hij trekt het nu al niet meer
als ik alleen speel is er niks aan de hand dan heb ik gemiddelt 60 fps (op normale prestaties nog niet eens op high)
maar zodra ik ga raiden (25 man) dan zakt ie naar de 10 fps en dat is niet te doen
kan iemand me helpen met wat ik het beste kan kopen want heb hier niet zoveel verstand van ik weet wel dat ik geen laptop meer wil en mijn budget ligt rond de 1000 euro zonder extra apparatuur
alvast bedankt

Ik denk dat we beter kunnen beginnen bij het begin?

Moet het kant-en-klaar zijn of wil je zelf bouwen?
Moet windows meegeleverd worden?
Is het exclusief voor spelletjes?
Wat moet er bij qua randapparatuur?

De alternate variant is de meest gaming-gerichte, maar weer veel te duur. Zelf samengesteld+assemblage+windows: € 830

het fijnste is een kant en klare heb er zelf niet zoveel verstand van
windows graag meegeleverd
ik zou deze pc dan alleen gebruiken voor world of warcraft (doe ik met de laptop die ik nu heb ook maar vind 2 jaar tekort ik geef liever iets meer uit dan dat ik over 2 jaar weer met hetzelfde probleem zit)
verder hoef ik geen randapparatuur koop ik wel los erbij (scherm heb ik al)

het is inmiddels verandert ik heb iemand gevonden die hem voor mij in elkaar kan zetten
wat zijn de belangrijkste dingen die ik moet hebben en wat over een paar jaar nog steeds goed draait?

In mijn post staat een link met een voorstel ( http://azerty.nl/winkelmandje/winke...364212]=1&product[202785]=1&product[394041]=1 ) Dit kan zeker 2 jaar mee. Voor een computer die slechts wow hoeft te draaien kan daar zelfs nog makkelijk 100 - 200 euro af.

Je kunt een goedkoper moederbord nemen, lichtere grafische kaart (6850 bijvoorbeeld) daardoor ook minder zware voeding. Zelfs de CPU kan nog makkelijk een stuk minder. Dat is echt een beetje afhankelijk van je budget en of je verwacht nog eens wat anders te spelen in de toekomst. Mijn voorstel kan zo'n beetje elk modern spel redelijk spelen, terwijl wow toch al weer wat jaartjes oud is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan