flevohopper
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 nov 2011
- Berichten
- 1
Hallo deskundigen,
Ik heb het volgende probleem in excel 2010.
In een draaitabel wil ik per kostenplaatsgroepering de uren die werknemers gemaakt hebben sorteren.
De bereiken van de kostenplaatsen heb ik gegroepeerd. En bestaande gegevens worden keurig in een overzicht geplaatst. Nu wil ik dat nieuwe gegevens automatisch binnen de bestaande groepering geplaatst worden bij vernieuwen van de draaitabel. Nieuwe gegevens echter die binnen het bereik van de groepering vallen worden toch als apart weergegeven omdat ze nog niet voorkwamen in de bestaande draaitabel.
Ik moet dus handmatig steeds zeggen van nieuwe gegevens in welke groepering ze
vallen. Hoe kan dit automatisch? Het lukte niet om een voorbeeld als bijlage erbij te doen.
Hartelijk dank voor jullie hulp
Ik heb het volgende probleem in excel 2010.
In een draaitabel wil ik per kostenplaatsgroepering de uren die werknemers gemaakt hebben sorteren.
De bereiken van de kostenplaatsen heb ik gegroepeerd. En bestaande gegevens worden keurig in een overzicht geplaatst. Nu wil ik dat nieuwe gegevens automatisch binnen de bestaande groepering geplaatst worden bij vernieuwen van de draaitabel. Nieuwe gegevens echter die binnen het bereik van de groepering vallen worden toch als apart weergegeven omdat ze nog niet voorkwamen in de bestaande draaitabel.
Ik moet dus handmatig steeds zeggen van nieuwe gegevens in welke groepering ze
vallen. Hoe kan dit automatisch? Het lukte niet om een voorbeeld als bijlage erbij te doen.
Hartelijk dank voor jullie hulp