Nieuwe Geluidskaart doet het niet of...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wasbeer007

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Ik heb deze geluidskaart gekocht (Creative Sound Blaster Audigy SE 24bit)
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=KK#CW3&

Ik heb hem in de computer gestopt maar het geluid werkt niet.
Windows zag wel de geluidskaart en ik heb de bijgeleverde drivers geinstalleerd maar toen ik naar DXDIAG ging stond hij in de eerste instantie er niet eens bij, daarna ineens wel maar verdween hij ook plotseling toen ik op "Directsound testen" klikte.

Ik heb verder geen draden erin gestopt maar ik zag wel 2 ingangen zoals op het plaatje te zien valt aan de rechterbovenkant.

kk-cw3.jpg

Mis ik dus kabels of is de geluidskaart gewoon kapot?

- Op het moment heb ik de kaart terug in de bubbeltjes-verpakking.

- Onboard staat weer aan, maar als ik de kaart er weer terug in stop zet ik dat natuurlijk uit.

- Drivers van de kaart heb ik nu weggegooid

Ik heb trouwens wel zo'n wit draadje voor de AUX-in gevonden en erin gestopt maar geen resultaat.

Ook bij de geluidsinstellingen van Windows zelf gekozen voor de nieuwe kaart en niet voor de onboard? (ik bedoel dus NIET in de bios maar in Windows!)

Ook bij de geluidsinstellingen van Windows zelf gekozen voor de nieuwe kaart en niet voor de onboard? (ik bedoel dus NIET in de bios maar in Windows!)

Ja, zelfs in Winamp geprobeerd de settings te veranderen zodat hij die andere kaart zou pakken.

Maar geen geluid... =/ en ook geen errors verder dat er geen geluidskaart geinstalleerd was.

Hoi,

Als je bij configuratiescherm-systeem-hardware-aparatenbeheer kijkt staat dan de geluidskaart hierbij?

Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan