nieuwe grafiesche kaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

carcassonne

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
binnen kort ben ik jarig. voor mijn verjaardag wil ik een nieuwe grafiesche kaart kopen.
even alles op een rijtje.
wat is de prijs waar ie aan denkt. onder de 110 euro.
wat wil je er mee doen. tv kijken,afbeeldingen,dvd dus een voor tv,
wil je er mee gamen, nee niet persee
wat moet ie nog meer hij moet twee beelsdchermen aankunnen.
mijn pci slot PCI Express x16-kaart
voeding. elijkstroomtoevoer:
Wattverbruik 250 W
Maximale
warmteafgifte
135 W
62,5 W (ENERGY
STAR 4.0).
computer. dell studio slim 540s
coadcore pc
met windows 7. 64 bits

ik hoop hierbij genoeg informatie tegeven.
en de grafiesche kaart graag bij alternate.

groeten eduard sarens.

Laatst bewerkt:
binnen kort ben ik jarig. voor mijn verjaardag wil ik een nieuwe grafiesche kaart kopen.
even alles op een rijtje.
wat is de prijs waar ie aan denkt. onder de 110 euro.
wat wil je er mee doen. tv kijken,afbeeldingen,dvd dus een voor tv,
wil je er mee gamen, nee niet persee
wat moet ie nog meer hij moet twee beelsdchermen aankunnen.
mijn pci slot PCI Express x16-kaart
voeding. elijkstroomtoevoer:
Wattverbruik 250 W
Maximale
warmteafgifte
135 W
62,5 W (ENERGY
STAR 4.0).
computer. dell studio slim 540s
coadcore pc
met windows 7. 64 bits

ik hoop hierbij genoeg informatie tegeven.
en de grafiesche kaart graag bij alternate.

groeten eduard sarens.
Vertel waarom je dit in je eisen formuleert?

'k heb de kast bekeken, dus je hebt al een low-profile kaart nodig.
en om aan de tv aan te sluiten, moet dit via hdmi, S-video of composite?
aangezien je voeding zeker en vast geen extra aansluiting heeft voor de grafische kaart (6+2 pins PCIe voedingskabel) of 2 extra molex aansluitingen (extra kabeltje bijkopen voor 2X Molex => 1X 6+2 pins PCIe) heeft, zouden we het beter zoeken bij een wat oudere kaart, tenzij je een extra voeding kan vinden, die meer wattage heeft (is onvoldoende watt voor een redelijke grafische kaart) en extra molex of PCIe aansluitingen heeft,

Laatst bewerkt:
ten eerste vzocht ik gewoon een grafiesche kaart die bedoeld is voor tv kijken.
mijn voeding is wel erg weinig maar zal willen weten wat er mogelijk is. en ik heb er een grafiesche kaart in zitten niet vast op mijn moederbord.
en als ik mijn voeidng vervang ben ik weer vele euro,s kwijt en ik wil alleen een nieuwe grafiesche kaart.

en het hoeft echt geen game kaart tezijn.

Laatst bewerkt:
Allereerst de vraag waarom een nieuwe videokaart?

Alles wat je met de pc wilt doen, kan nu toch ook gewoon???

oke maar hij is wel heel erg slecht is gewoon een kaart die 512mb levert. maar hij is gewoon slecht dus wil een nieuwe zodat ik van mijn pc tv,internet,radio,muziek station,dvd speler,game ding in een kan maken.

oke maar hij is wel heel erg slecht is gewoon een kaart die 512mb levert. maar hij is gewoon slecht dus wil een nieuwe zodat ik van mijn pc tv,internet,radio,muziek station,dvd speler,game ding in een kan maken.

Wat bedoel je precies met:

- hij is heel slecht
- in een kan maken

??

ik wil gewoon een nieuwe die van mijn pc een dning maakt zodat je geen aparte tv dvd speler radio. en dan wil ik er een goede grafiesche kaart inzetten. die ik nu heb is niet erg goed daarbij komt dat hij maar 35 euro heeft gekost. en ik wil een betere zodat ik mijn ding kan doen

Wat bedoel je hier nou precies mee:

die van mijn pc een dning maakt zodat je geen aparte tv dvd speler radio

Probeer het eens wat duidelijker uit te leggen zodat we je goed advies kunnen geven.

oke

nouw heb dus en bestedings bedrag van maximaal 100+/- euro
zoek naar een grafiesche kaart voor tv kijken. afbeeldingen. en af en toe een game
zoals rollercoastertycoon 3
ook heb ik al aangeven wat voor pci slot ik heb.
verder weet ik niet wat een goede grafiesche kaart is mijn geld hoeft niet op.
maar het moet wel veel beter dan ik nu heb.

Voor TV kijken zul je toch echt een TV-kaart nodig hebben hoor...

ja dat heb ik ook
maar zoek naar een nieuwe grafiesche kaartt omdat deze niet erg goed is en ik wil er mijn computer iegenlijk gebruiken voor alles. dus ik zoek naar een betere
want ik speel af en toe een game en bekijk een fillf en zit veel op youtube en deze is gewoon slecht en wil een nieuwe betere

Je hebt ook een nieuwe voeding nodig want deze is niet toereikend.

oke maar wat gaat dat dan kosten een grafiesche kaart die past plus een redelijke voeding

Je had 110 euro te besteden zei je? Er werd al eerder gezegd dat het een low-profile kaart moest zijn, deze hebben altijd minder resultaat. Een goede voeding heb je al voor 45 euro. Helaas passen lang niet alle voedingen in die kast. Word dus even zoeken.

je winkelmandje is dood dus weet niet welke onderdelen geef maar gewoon die namen van de onderdelen door dan zoek wel even op die site!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan