Nieuwe grafische kaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjordans

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jul 2012
Hallo allemaal,

ik wil graag een nieuwe grafische kaart kopen omdat een van mijn 2 AMD RADEON HD 5670's helaas kapot is.
Ik vroeg me af of jullie misschien suggesties hebben welke kaart ik zal kopen.
Ik wil graag een nieuwe video kaart kopen van maximaal 250 euro misschien iets meer
Ik game erg veel vind dat het er dan ook wel een beetje mooi uit mag zien ;D
Dus bij deze wat te doen?

mijn specs:

Moederbord : Alienware 04VWF2
Chipset : Intel X58
Processor : Intel Core i7 920 @ 2666MHz
Fysiek Geheugen : 6144MB (3 x 2048 DDR3-SDRAM )
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7600 (64-bit)
DirectX : Versie 11.00

Probleem is alleen dat ik niet kan zien hoeveel wat de voeding is aangezien de voeding helemaal zit weggebouwd.
Maar ik heb op de site van alienware even opgezocht er zit standaard een Alienware™-voeding van 525 W met Multi-GPU-goedkeuring in al is mijn comp nu wel alweer 2 jaar oud...

hoop dat jullie me kunnen helpen!
grz,
sjordans

Voor 250 euro heb je de HD7850 deze kaart is sterk genoeg voor iedere game op high klikerdeklik

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien deze ? minimum aanbevolen psu 500 Watt .

http://www.paradigit.nl/paradigit/p...50_dc2_2gd5_pcie/hd7850_dc2_2gd5/default.aspx

Maar de Geforce GTX 560 Ti is volgens mij ook een super kaart , en die kost ook rond de 220 euro .

De Geforce GTX 560 heeft een veel snellere GPU , check it out http://www.kelkoo.nl/p-grafische-kaarten-111601/evga-geforce-gtx-560-ti-1024mb-19703552

Je moet hier gewoon de tijd voor nemen en lekker gaan vergelijken op internet , reviews , specs , tests , In ieder geval koop je voor 250 euro een hele goede kaart .

Laatst bewerkt:
@sjordans: Heb je de twee kaarten samengekoppeld staan?

Ik zou je goed werkende HD 5670 wel willen overnemen, dan kan je voor jouw budget (ietsjes meer dan 250 euro) twee van deze kunnen aanschaffen:
http://www.alternate.nl/html/product/Sapphire/HD6870_(11179-09-20G)/834212/?event=search

Je hebt een verdubbeling aan geheugeninterface (128 bit -> 256 bit) en de kloksnelheid ligt bij deze ook wat hoger, alsmede de geheugensnelheid en GPU snelheid zijn hoger (50 MHz en 125 MHz).

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de snelle reacties!

@Muchacho NL ja ik heb ze met crossfire gekoppelt. ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar 1 goede grafische kaart welke ik later dan misschien nog kan uitbreiden met een 2e.
Dus je zou mijn goede 5670 wel kunnen overkopen.

Ik denk dat ik voor nu even op internet ga rond kijken naar de HD 7850

Topic opgeschoond van een posting en de reactie's daarop.

@Kloentje2: Als je geen gedegen hulp kan bieden dan topic(s) aan je voorbij laten gaan.

Sjordans, laat me maar even weten wanneer je hem hebt en wat je voor de 5670 wil.
Kan hier geen mailadres neerzetten en ook niet PM'en dus verwijs ik je naar mijn profielpagina voor mijn contactgegevens :)

Mooie kaart!

Heb zelf de hd6870 met de dual fan van xfx, en scheelt redelijk wat in warmte, maar HEEL VEEL in geluid :)
En voor wat ik heb gelezen is die kaart zeker een goeie keuze!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan