Nieuwe Graka

• Onderwerp starter Onderwerp starter G4M3R
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Mijn oom wil een nieuwe videokaart aanschaffen hij heeft op het moment een GeForce 6100 maar wil deze door een HD2600Pro vervangen (Agp 8x). Heeft dit zin (hij speelt alleen maar Flight Simulator 2004) of is het verstandiger nieuwe pc te kopen? De overige specs zijn P4 2.51 Ghz 1 Gb ram.

weet het verschil tussen de kaarten niet zo direct.
wat wel gaat werken is 1gb geheugen erbij te plaatsen indien mogelijk.

De 6100 heeft geloof ik 3 pixel pipelines en 4 vertex pipelines de ander heeft er 120 unified, maar sowieso, de pc werkt op zich zelf prima alleen de grafische kwaliteit van het spel is bagger en er moeten veel visuele opties worden uitgeschakeld voordat het pas lekker loopt.

Hey,

ik speel zelf ook de flight sim 2004 en ondertussen ook de FSX. Als je de grafische opties moet terug plaatsen, dan ben je idd aan vervanging van je videokaart toe. Ik heb zelf 3.51Ghz PIV en 2 Gb Ram en de Geforce 6600GT. Hiermee kan ik nipt de 2004 op hoogste kwaliteit spelen.

Ik was een klein beetje geholpen met een extra latje RAM, maar dat hept dan enkel da laadtijden te versnellen.

Als je echt alles van grafische opties wil open gooien: idd nieuwe kaart en ik denk dat jouw nonkel geen slechte keuze heeft gemaakt om voor die kaart te opteren. Ze is voor een heel aangename prijs een aangenaam sterke kaart:)

Haha FS veteraan altijd goed om dat te horen, eigenlijk kwam het idee van die kaart van mij vandaan toen hij mij vroeg wat voor pc hij moest kopen voor het gamen ()=)
Ik heb hem (met pijn en moeite) weten te overtuigen dat ie een kaart moest kopen maar goed iig thnx :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan