Nieuwe graka

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, want de ventilator draait.. en als ik een RGB op mijn mobo aansluit dan krijg ik ook geen beeld :/

Nog altijd dezelfde als in het begin, deze zou het moeten aankunnen werd hier al eerder gezegd.. HKC USP-5550 ,, 550Watt

daar zet ik mijn vraagtekens bij GTX460 is wat dat betreft zwaarder dan een HD5770

en de HKC voedingen zijn niet wat je noemt goed kun je meschien van iemand anders een voeding lenen?

Zou ik wel eens kunnen voor kijken, maar het is dan toch raar dat ik geen beeld krijg als ik men scherm rechtstreeks op mijn moederbord aansluit?

Niemand die verder nog raad weet? ik kan niet direct aan een voeding raken van iemand..

ga even langs een pc boer die weten er wel raad mee wij kunnen niet zo zien of het nou aan de voeding of videokaart ligt

Wat ik nu net zit te denken, moeten de 2 voedingskabels worden aangesloten?

:edit: oke, dat was het dus,, domme ik :o
BEDANKT iedereen om me te helpen en hier mag voor mijn part een slotje op :-)

Laatst bewerkt:
Begrijpend lezen is een punt... Maar gelukkig is het opgelost ;)

Oej, sorry.. dacht dat er stond stroomkabel.

Nu ontdek ik nog wel een kleinigheid, als ik muziek aanzet, dan 'flikkerd' mijn scherm lichtjes..

Welk programma gebruik je, en komt het nog steeds voor als je een andere speler gebruikt?

En je mag je vraag zelf op opgelost zetten (rechts onderaan de pagina) als je tevreden bent ;)

Heb het met elk programma, WMP, VLC, winamp,..

En zalk ik zeker doen, als ik het vind teminste :/

:edit: Zet je vraag opgelost staat hier wel rechts bovenaan..

Laatst bewerkt:
Oh dan is dat veranderd, laatste keer dat ik zelf een vraag stelde stond dat nog onderaan :P
Zal wel veranderd zijn toen het forum een nieuwe layout kreeg ;)

Maar die ene flikkering.. Ik heb het niet als ik een muziekspeler opstart, maar wel als ik bijvoorbeeld een spel afsluit of als m'n processor in 1 keer veel te doen heeft.
Als alles het goed doet voor de rest zou ik me er niet te druk om maken.
Ter info: Intel Core 2 Duo E8400, Kingston HyperX DDR2-800 4GB, HD4870 Toxic en een LG E2250V monitor.

Heel erg is het niet, is gewoon zo van fel naar minder fel constant, is dus wel vervelend om op te zitten kijken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan