Nieuwe graka

Status
Niet open voor verdere reacties.
is vriendelijk :) hij werkt wel niet zoals een kant en klare pc, naar mijn mening eigenlijk toch wel traag.. maar misschien verwacht ik wel teveel.

Ik weet nog niet welke, twijfel nog tussen de GTX460 en de 6850

Hoi,

Uit je verhaal klinkt toch een beetje onvrede waar heb je hem mee vergeleken ?

De pc in zijn geheel?
Niet echt vergeleken, maar heb een laptop van 4 jaar oud en die werkt bijna sneller dan de desktop..

Hoi,

Dit klink niet lekker zou toch duidelijk sneller moeten zijn als een notebook van 4 jaar oud al weet ik daar de specificatie niet van.

Specs van laptop (Medion)
Processor: Intel Pentium Dual CPU T2330 1.6GHz
Ram: 3GB
Graka: Nvidia GeForce 9300M G

Hoi,

Ja dit zou dus appelen met peren vergelijken moeten zijn, of je verkijkt je er op of er is wat mis, als de pc in orde is zou je een een benchmark kunnen draaien en daar zou je de verschillen uit kunnen halen.

Oké, bedankt. Zal in de loop van de week nog een graka bestellen, maar zal pas voor midden februari zijn dat ik verder kan doen, heb namelijk vanaf volgende week examens :shocked:

Hoi,

Oke. veel succes dan bij de examens :thumb::thumb:

Haha ja, doe rustig aan. Examens zijn belangrijker, veel succes en we horen wel van je!

oké, nu heb ik wel een probleem.. de kaart is verkocht en opgehaald, maar nu moet ik nog iets van die pc halen, notities voor een examen, en ik krijg geen beeld meer. mijn scherm is aangesloten op de DV1 van mijn mobo.

Kun je de harde schijf niet in een andere pc hangen?
Of de videokaart van een andere pc in jouwe stoppen?

Die eerste (superclocked EE) heeft een andere koeler. Op de site van EVGA wordt aangegeven dat EE voor External Exhaust staat, oftewel hij blaast de warme lucht van de kaart je kast uit.
Bij de tweede (superclocked) wordt de lucht terug de kast in geblazen.

Je voeding hoef je volgens mij niet te vervangen, er wordt 450 watt aangeraden en jouwe is 550 watt zo te zien.
Het merk is niet zo heel goed, maar dit moet ie wel aankunnen hoor.

Laatst bewerkt:
Dus dan is die eerste de betere?
Raar aangezien die minder kost :')

Ik vind het ook apart, maar dan zou ik voor de Superclocked EE gaan.

Volgens mij is dat eenzelfde soort ontwerp als de Vapor X koelers van Sapphire, en die doet het erg goed met m'n HD4870 :p

Oke, bedankt. Ik ga deze bestellen :) tenzij iemand nog tegenvoorstellen heeft?

Niet naar luisteren, gewoon doen ;)
Die GTX460 is bewezen goed, en met overclock wordt ie alleen maar beter.

Heb eindelijk de grafische kaart. Heb ze daarnet aangesloten, maar ik krijg geen beeld door :confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan