nieuwe graphics card

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart omdat er nu bij mij (standaard) een Nvidia Geforce 7500 Light-Edition 512 mb Turbocache inzit.
Ik wil graag van de Turbocache af en de light edition.
Nu is de vraag aan jullie, wat is een goede videokaart van onder de 100 euro (mijn budget is niet zo hoog) Ook de dual-view functie moet werken omdat tie dat nu niet doet. Verder ben ik een groot voorstander van Nvidia.

dit heb ik zelf gevonden!

Mvg Phantom

je moet helemaal de 8500gt niet nemen die je in de 1e instantie had uitgekozen phantom:o

Wat zijn de specificaties van je systeem?

Zo meteen koop je een videokaart die overkill is voor je PC en dan schiet dus ook niet echt op:)

Laatst bewerkt:
Wat zijn de specificaties van je systeem?

Zo meteen koop je een vdeokaart de overkill is voor je Pc en dan schiet dus ook niet ech op:)

eindelijk een goede opmerking:thumb:

ipv van altijd maar zo wat te roepen van "je moet die kaart nemen"
zonder ook maar de spec's van zijn pc te weten en zeker niet onbelangrijk of de voeding het wel aan kan.
of roepen:"daar kun je crysis mooi mee spelen"(is niet alleen afhankelijk van je videokaart)

Laatst bewerkt:
Nou de specs dan maar:
Mobo: Asus P5B SE
Proccessor: Pentium D (dual-core) 2.8 Ghz
Werkgeheugen: 4 gigabyte
Voeding: ? standaard 230 v ( maar daar moet ook een nieuwe voor komen)

Crysis hoef ik niet te kunnen spelen, ik snap niet wat iedereen er leuk aan vind.. :p
Moet wel goede prestaties hebben.. :)

voeding is wattage van belang.

welke kaart word er door merijntjuh aangeraden?
(link doet het niet)

Nou de specs dan maar:
Mobo: Asus P5B SE
Proccessor: Pentium D (dual-core) 2.8 Ghz
Werkgeheugen: 4 gigabyte
Voeding: ? standaard 230 v ( maar daar moet ook een nieuwe voor komen)

Crysis hoef ik niet te kunnen spelen, ik snap niet wat iedereen er leuk aan vind.. :p
Moet wel goede prestaties hebben.. :)

Crysis wordt door velen genoemd als ultieme PC test (alhoewel er talloze andere zijn die hetzelfde kunnen doen)
voeding is wattage van belang.

welke kaart word er door merijntjuh aangeraden?
(link doet het niet)

Als ik me goed herinner een 8600GTS OC:)

...... het is de 8800gt 256 mb versie want dat leek me wel een goed kaartje omdat die minder als 100 euro kost:D

als dat het budget is en de specs van de pc kan ik er in mee gaan voor die 8800.nu zijn voeding nog maar die wilde hij ook aanpassen?

@merijntjuh:het is denk ik beter om voortaan wat meer info te vragen.

Laatst bewerkt:
Hallo,

Hoe kan het eigenlijk dat een 256mb kaart sneller/beter is dan een 1024 mb kaart? Ik dacht altijd dat het aantal mb een hoop zij over de kaart. Toch maar goed dat ik het ook nog even aan jullie vraag.. :)

nee dat hoeft dus inderdaad niet

een 256mb kan sneller(beter) als een 512 zijn

Hallo,

Hoe kan het eigenlijk dat een 256mb kaart sneller/beter is dan een 1024 mb kaart? Ik dacht altijd dat het aantal mb een hoop zij over de kaart. Toch maar goed dat ik het ook nog even aan jullie vraag.. :)

Ik had ergens gelezen dat het geheugen sneller wordt uitgelezen?

ZOALS?? want crysis is tog echt het zwaarste spel:confused:

Je begrijpt me verkeerd,

In games is Crysis echt wel het zwaarste spel, maar in andere applicaties vooral 3DMARK dat is dan ook een ''ultiem'' PC Test:)

Je begrijpt me verkeerd,

:mad:In games is Crysis echt wel het zwaarste spel, maar in andere applicaties vooral 3DMARK dat is dan ook een ''ultiem'' PC Test:)

3d mark zeg helemaal NIKS er klopt geen hout van... want ati kaarten scoren tog ook beter als nvidia kaarten zoals HD3870 vs 8800gt heeft de hd3870 meer punten als de 8800gt... maar in GAMES is de 8800GT alsnog veeeeeel sneller:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan