Nieuwe harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

silvertop

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
Hallo allemaal
Ik heb een compaq evo n800c notebook met een p4 mobile 2.2GHz processor er zit nu een schijf in van 30 Gig.
nu wil ik een grotere harde schijf kopen, zit ik hierbij aan een maximum??????
ik had gehoord dat de processor maar tot een bepaalde groote ondersteunt.
alvast bedankt
mvg silvertop:thumb:

Nee hoor je kunt elke 2,5 inch harddisk erin doen. Voorheen met oude PC's was de BIOS een beperking en herkende hij niet alle schijven maar met jouw laptop is dat niet meer aan de orde.

Zoek er gerust een uit die je wilt. Als bij maar 2,5 inch is.

Het lijkt mij wel zinvol om eerst te controleren wat voor aansluiting er in zit...

Het zou zonde zijn wanneer je een SATA/150 koopt terwijl je SATA/300 ook kunt gebruiken... Of een SATA schijf koopt terwijl je alleen ATA schijven kunt gebruiken.

Ook heeft het geen zin om eentje aan te schaffen met 7200 rpm, daar wordt de laptop te warm van lees ik hier

Het lijkt mij wel zinvol om eerst te controleren wat voor aansluiting er in zit...

Het zou zonde zijn wanneer je een SATA/150 koopt terwijl je SATA/300 ook kunt gebruiken... Of een SATA schijf koopt terwijl je alleen ATA schijven kunt gebruiken.

Ook heeft het geen zin om eentje aan te schaffen met 7200 rpm, daar wordt de laptop te warm van lees ik hier

Dat zijn inderdaad nog hele goede aanvullingen waar ik even niet aan gedacht had :o

Hier nog een document voor je laptop hoe je de harddisk moet vervangen. Pag 7-10
http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...support/SupportManual/c01124680/c01124680.pdf

Laatst bewerkt:
ik heb een ata100 hdd gekocht van 120 gig.
Heb compaq ook gebeld ze zeiden dat ze voor dit moederbord tot 60 gig garanderen

mn pc is van 2004 dus het was achteraf toch geen probleem hardeschijf werkt veilloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan