Nieuwe hardware gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

oppad13

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
Berichten
8
Na instaleren van een dvd brander op windows xp pro sp2 blijft bij opstarten het schermpje van niewe hardware gevonden terugkomen en wil dat ik het stuurprogramma instaleer maar kan geen drivers of stuurprogramma vinden.
De dvd brander een Nec 4550 werkt gewoon prima dus waarom steeds de vraag nieuwe hardware gevonden, instaleer stuurprogramma.
Mijn vraag is hoe kan ik dit weg krijgen want het is erg vervelend bij het opstarten als ik iedere keer dit krijg.

Graag een antwoord als iemand hier een oplossing voor weet.
Met vriendelijke groeten Dick van der Veer.
 
Wanneer je naar hardware gaat ,staan daar geen uitroep of vraagtekens?

configuratiescherm
prestatie onderhoud
systeem
hardware
 
vraagtekens

Beste Pieter, bij de hardware staan geen vraagtekens dus alles werkt correct.
Zowel de cd player als de dve brander.
Maar blijf wel bij opstarten de vraag instaleer stuurprogramma's voor nieuwe hardware, slaat op de dvd brander, maar kan hem niet instaleren.
Als ik op anuleer druk is scherm uiteraard weg.
De dvd brander werkt verder correct.
Maar hoe krijg ik nu het cherm bij opstarten weg.

Wel alvast bedankt voor de moeite en hulp.

M.v.g Dick.
 
Schakel bij hardware de brander eens uit,start nieuw op.
is het dan weg?
 
Al in de logboeken gekeken of het wel om een driver voor de dvd is?

Kijk nogmaals bij apparaatbeheer, maar klik nu verborgen apparaten weergeven eens aan, misschien dat er bij een niet plug en play een driver ontbreekt.
 
antwoord

Jaheb hem wel weer ingeschakeld.
En het gaat echt wel om de nec dvd_rw nd-4550a Bij opstarten wizzard nieuwe hardware gevonden. Met deze wizzard kunt u de software instaleren voor (het aparaat).
 
In de wizzard aan geven dat het niet meer moet zoeken er naar aanvinken
 
antwoord

Alles in apparaat beheer is goed ook bij verborgen apparaten.
Alleen bij overige apparaten staan twee gele vraagtekens 1e 55BD378 en 2e Ethernet-controller.
55BD 378 weet ik niet wat het is en de Ethernet-controller heb ik niet nodig heb een adsl-direct verbinding met internet waar deze controller niet bij nodig is.
Wat bedoel je met niet meer verder zoeken aanvinken deze optie komt niet voor bij het opstart scherm niewe hardware gevonden.
Weet jij misschien wel wat 55BD378 is deze is er wel nieuw bijgekomen.
 
antwoord

Dat is jammer dus dat wordt even verder zoeken wat het precies is.
Denk niet dat het wat met de dvd brander te maken heeft maar je weet maar nooit.
 
oppad13 zei:
Dat is jammer dus dat wordt even verder zoeken wat het precies is.
Denk niet dat het wat met de dvd brander te maken heeft maar je weet maar nooit.

Heb je soms een raid controller, en deze aan gezet in de bios, een promise 20378?

Zo ja, schakel hem uit in de bios, indien je deze niet gebruikt.
Zo nee, laat windows op je mobo driver cd de drivers zoeken, idem voor je netwerkkaart, krijg ook geen meldingen meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan